• HanOchJag

26:e Augusti 2006 nr3

Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar

Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3
  • Eppika

Ida-Maria och Bobofina, välkomna till detta sköna gäng. Och som sagt, forumet är den viktigaste delen av planerandet

Ang bh så ska jag införskaffa "kycklingfiléer", två silikonkuddar (eller vad det nu är för material) som "klistras" fast. Fyller ut och stödjer det lilla man har. Är det någon här som provat dessa?
    Sen har jag redan köpt något som bara klistras fast under brösten, "pappersbitar" som inte fyller ut något utan bara stödjer. Ska vara lika bra som en bh sägs det. Får väl se vilket som känns bäst.

• madelyn

Eppika,
    Funkar det? Jag får känslan av att de kommer ramla av?

• Thindris

Eppika
    Jag har läst om de där "kycklinfileerna", men är lite skeptisk. Tror det kan bli väldigt svettigt och kladdigt under, eftersom de ska fästas på huden. Sitter de kvar då, om det blir varmt? Tejpen har jag aldrig hört talas om dock...

• madelyn

Någon som har börjat titta på tärnklänningar? Jag har svårt att hitta snygga och inte alltför dyra

• Trull

madelyn,
    Jag har funderat på att köpa tyg. Och sen sy upp det hos någon. Är det någon som har koll på vad det kostar att få en tärnklänning uppsydd? Jag har tre stycken, kanske kan man få lite rabatt

• HanOchJag

Eppika madelyn Thindris

Jag har köpt dom där "kycklingfileerna"
    Dom är jättebra. Och eftersom dom är silikon så är dom kalla och goa mot ens varma kropp. Kan bara tänka mig hur skönt det kommer vara med kyla på tittarna i sommarvärmen.

Sen dom där papperslapparna som man klistrar på och som ska funka lika bra som bh. Är skit. köpt sådana med. Men har kanske för stora bröst. Tror knappast det men men.
    För det första så sitter dom inte som dom ska och sen om man försöker ta av dom och ändra plats så fastnar dom ej igen.

Tror det är bättre med eltejp. Det ska visst funka. Har dock ej vågat prova. Risken finns ju att man inte vill/kan ta bort det utan att hela brösten flyger me

Hoppas ni blivit lite klokare av mitt svammel *haha*

• HanOchJag

Trull godermorgon. Ni är saknade här inne. Både trull, bridecilla och PaNic

• Ida-maria

Vad kostar det att göra secret box?Vad ligger priserna på? Kanske vore nåt för mig....

• Ms O

Hos Van der Maijs kostar det 2100:- för 10 foton.

• madelyn

Trull,
    Jag vet inte vad det kan kosta men jag skulle gärna göra nåt sånt oxå..

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3