• HanOchJag

26:e Augusti 2006 nr3

Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar

Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3
  • Bobofina

Hehe... Det var inte meningen att ni skulle få dåligt samvete för att ni inte hälsat mig välkommen (så viktig är jag inte ;)), men tack så mycket ändå! :)

• Eppika

Hahaha...kul att läsa om era drömmar Själv har jag inga konstiga drömmar ännu iaf, men det kommer väl.

Har ni beställt ringar ännu?

• Trull

Eppika,
    Har inte beställt, men vet vad jag vill ha i alla fall. Själv??

• Ms O

Hej tjejer!

Om man vill få inbjudan fint stämplad med poststämpel var går man då?

• Ida-maria

När ska man beställa vigselringen egentligen?Hur lång tid brukar det ta att göra en?Jag vill inte göra det allt för tidigt för då kommer den bara ligga hemma och sukta :)

• madelyn

Trull,
    Yes, vi har bilen Är så glad för det.
    Men det blir ingen lång åktur, vi åker direkt från kyrkan till vigselplatsen.

Eppika,
    Japp, min ring är klar och hämtad. Ligger nu i ett bankfack tills några veckor innan vigseln

• Trull

Ida-maria,
    jag har lite olika bud, men man bör nog räkna med fyra veckor i alla fall

• Thindris

Ida-maria
    Det är lite olika, men hör med din guldsmed. Till oss sa de att vi måste tänka på att det är semestertider och att vi borde beställa ringen senast juni för att hinna se att allt är ok i tid... Tycker det är trist att lämna in förlovningsringarna o putsa upp dem nu dock... Vill inte vara utan hela sommaren!!!

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3