• HanOchJag

26:e Augusti 2006 nr3

Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar

Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3
  • madelyn

Godmorgon alla brudar! 113 dagar kvar
    Mi-is, vilken fin klänning!!!

• Mi-is

min klänning är "draperad" i midjan och draperingarna faller sedan ner på kjolen, den är axelbandslös med små pärlor/paljetter på bröstet, kjolen och släpet!

är det någon av er som har någon bild på era klänningar?!

• Eppika

HanOchJag: du har fått mail...

• HanOchJag

Eppika tack så mycket Nu har jag ont i magen. Har suttit och läst barnstankar om giftermål *asg* fyfarao vad vi skratta..

• Buzzlan

Hej alla 26:e Augustibrudar, nya och gamla!

Var ett litet tag sen jag tittade in nu..men i dag är det ju lördag!!!
    S O L D A N S A så fötterna glöder!!! I dag är det ju en utmärkt dag att visa "solguden" vilket väder vi vill ha. Här hemma hos mig är det nämligen klarblå himmel och SOL precis som jag vill ha 26:e aug.

Come on girls...keep on dancing!! O ha en toppenhelg!!

• Mi-is

ms O, vilken underbar klänning!!!
    jag var och provade min klänning idag igen, det är roligt att när man står där iklädd sin prinsessklänning, går det verkligen upp för en att det verkligen är på riktigt. jag provade ut skor och mätte ut för uppläggning idag, hmm, man kan leva på bara känslan!!! ha en riktigt härlig försommardag alla 26-are!!!

• HanOchJag

Godmorgon tjejer HAft en bra helg?
    Här har ju mannen vart iväg för provning av kläder. Men fått ett jätteotrevligt bemötande av affärsbiträdena.

Tänkte att jag åker in i veckan och ser vad som finns. Ska mejla runt lite i jakt på kostym oxå så får vi se vart det leder

Hur går det för alla er? Bridecilla fått tummen ur vad det gäller inbjudningskorten

• madelyn

110 dagar kvar! Inte långt kvar till 100-dagarsgränsen nu!!!!

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3