26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Nää 1a april..
Eppika,
Beställde du den frimärksserien som kom nu till Alla Hjärtans Dag? De som är fyra olika hjärtmotiv? Här på postens hemsida heter serien "Mitt hjärta"
www.posten.se/m/frimarken
Har oxå köpt dessa frimärken...med hjärtan på Passar ju perfekt!
Buzzlan,
vet du om man kan välja att bara köpa tex 2 av de 4 frimärkena ur den där serien?
Eller måste man köpa alla 4 sorter om man köper många frimärken?
jag har oxå börjat få svar på inbjudan, men vi har osa den 26/5....är det lite tidigt med tre månader innan? känns lite så, men vi ville ha det pga att vi ska göra maten själv o för att det inte ska bli jättedyrt en o samma månad så kommer vi köpa lite i taget. likaså med dricka..
men vad jobbigt det känns att inte alla bara kastar sig över telefonen o ringer! *ler*
det är bara sju som har svarat än!
Tack för mallen. Har ni något förslag på bra papper. Antar att det måste vara lagom tjockt.
Har äntligen blivit klar med inbjudningskorten. Vi har osa 30 juni. De flesta kommer nog att svara precis innan antar jag.
Frimärkena ni menar finns i våra butiker nu. Det är väldigt passande. Blir ju dyrt att beställa från nätet. Har köpt fina klistermärken( silver ringar) som jag satt istället för frimärken till dem som jag träffar. De tyckte att det var snyggare än frimärken och vi tjänar en slant.
Madelyn
Ingen aning faktiskt...Det borde väl gå om du inte beställer utan köper direkt. Fast försäljaren kanske inte blir så glad
Oj, fick leta en del innan jag hittade vår tråd
Glücklich
Måste också prova Vet bara inte var jag ska hitta bra men billiga kameror. Bilema finns itne här uppe...
Hur många kameror ska ni andra köpa? Räknar ni en kamera på 6 personer, eller hur gör ni?
Buzzlan
Jag är absolut på vad det gäller soldansen!! När ska vi ta den?