• HanOchJag

26:e Augusti 2006 nr3

Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar

Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3
  • HanOchJag

Bridecilla tack så mycket. Nu funka det trots att jag skrivit länken så innan. KAnske knas på våran dator(??)

NU trilla hinderprövan in
    VI FÅR GIFTA OSS Nu blev det ju huxflux ännu mer spännande

• helenekl

madelyn: ja, eller hur! :) kul när man kan ge o få förslag här inne på BT va? :D

Rockbröllop: är ni hårdrockare? det låter nästan så på ditt namn, o isf undrar jag vad ni har för låt som är "er"? vi är riktiga hårdrockare jag o min m2b o vi har en riktigt tung låt som "vår" o tänkte faktiskt ta den som brudvals! :D :D

• Eppika

helenekl: nu blir jag nyfiken, vad är det för låt?

• Eppika

Har bokat möte med konditorn den 29 juni ang bröllopstårtan. Vi är inne på moussetårta, och det vore kul om den matchar färgtemat: elfenben, olivgrönt och guld.

Vad ska ni ha för tårtor? Någon var inne på hallon- och chokladmoussetårta har jag för mig...mums!

• Rockbröllop

Helenkl: Han är hårdrockare..jag har alltid varit en rockersbrud så. Gillar musiken även om jag är allätare. Men det finns inget så coolt som riktigt tung rock \;;/ fniss.

Vi ska ha metallicas "nothing else matters" som ingångsmusik...

Sen ska vi ha ett rockband som spelar på bröllopet.

Brudvalsen ska va Aerosmith`s vänta vad hette den nu då.... Börjar såhär: I could stay awake just to see you breathing.. Hmm, glömmit vad den hette nu...

Men guuuu va kul o höra att fler ska ha lite rock på bröllopet!!1

• madelyn

Rockbröllop,
    I don't wanna miss a thing- tror jag den heter

• Rockbröllop

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa..... så var det!!!
    Den blir det nån slags bröllopsvals till :)

• madelyn

Rockbröllop,
    Ja men den låten är ju superfin! Och romantisk!

• Rockbröllop

Madelyn: Visst är den??? Texten är helt underbar.... sån rockballad. M2B kan inte dansa vals heller så det blir väl en gammal hederlig tryckare ;)

• madelyn

Rockbröllop,
    Ja man ska göra som man vill tycker jag, det behöver ju inte va just "bröllopsvals", vi kommer nog ha nån tryckare istället

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3