26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
madelyn
Jag har hittat en klänning som jag ska ha när jag ska vara tärna. Den är från partyworld, kostade 1700:- Tycker den är jättefin. Hon som ska vara tärna åt oss hade redan en röd balklänning som jag tycker är jättefin och den ska hon ha som tärna åt oss... Vad hade du tänkt för stuk på klänningen, balklänning eller mer vanligt klänning?
Elvisa
Trist! Men gå dit, det tycker jag. Då får ni veta direkt om alla papper är rätt osv. För oss blev det faktiskt lite strul och med tanke på vilken tid det skulle ha tagit för oss att skicka papprena till dem, de skicka tillbaka dem, för att vi sedan ska sända in dem på nytt... Nu fick vi direkt höra vad vi behövde rätta till, så det var snabbt gjort. Fast det är klart, ska ni skicka in till patentverket kan ni kanske inte gå till skatteverket...?
Bridecilla va häftigt med förlovningsringen Är så sjukt häftigt när man vet att det inte är många timmar kvar tills man sitter här med vigselringarna
Hur långt tid tog det för er att få hindersprövan tilbaka?? Skickade min i förra veckan men har inte fått nåt ännu. Ioch för sig så har det ju varit några röda dagar här så kanske kanske har man den imorgon eller så *nervös*
Vi eller jag ska byta efternamn men har inte skickat in den ännu, Hmm när jag tänker efter har jag inte ens fyllt i den Kanske ska ta och sätta mig och göra det nu och lägga den på lådan imorgon på väg till tandläkaren men lillskruttan
Sitter här nu med M2b och ska måla vaserna till borden. MEN har tappat bort min tejp som jag behöver ha *förbannad* Nu när vi båda äntligen fått tummen ur och lusten kommit fram "lite" så är det ju självklart att nÅT ska bråka. *morrar* får väl gå och köpa ny tejp imorgon då så att vi kan pyssla tillsammans i helgen.
Thindris;
Ja det låter ju bättre att gå dit å slippa en del strul iallafall. Nej det blir inte patentverket. Betala 1500 för ett namn som redan finns i släkten känns ju dumt. Får m2b ha vårat framtida gemensamma namn ett tag före mig....
Thindris,
Var ligger partyworld?
Elvisa
Ja, gå dit ni så vet ni dirket om allt är korrekt. Vi fick dessutom lämna alla papper på en gång, alltså vi behövde inte vänta på att min m2b´s namnbyte ska gå igenom innan vi kunde lämna in hindersprövningen och namnbytespappret.
madelyn
Förlåt, partyline ska det vara. Det är ett märke, precis som Aspera, Nixa psv. Partyline gör både bal- och brudklänningar osv. Min tärnklänning som jag ska ha är i chiffong, den faller jättevackert och när jag går fladdrar den lätt. Ser ut som en riktig sagoklänning och jag är jätteglad att jag hittade den! Den fanns i andra färger också, min är grön då min väns tema är guld, grönt och champagne
Hur har jag kunnat missa den här tråden. Klurade precis på att jag ville starta en tråd där någon gifte sig samtidigt som jag....
Får jag oxå va me tro? ;)
Idag ska ringarna hämtas
I helgen blir det att leta mer tyg. Ska fixa nåt fint till M2b oxå Och köpa tejp *asg* Måste ju kunna bli klar någon gång.
Vad står på era scheman??
Thindris,
Tack för tipset! Ska kolla upp det med en gång!
Rockbröllop,
Klart du kan va med Välkommen hit!!
Rockbröllop,
Lägg gärna in dig på listan över oss 26/8-brudar!
Hmm.. är det någon av er brudar som har listan? Orkar inte sitta och leta igenom hela tråden..
Tack vad kul!!!! :)
Ni verkar ha full fart på eran planering! Jag har precis satt igång på allvar o insett hur jäääääkla mycket det var, hjälp!!!
Allt är klart i huvudet, men känns som om man inte kan göra så jättemycket helt klart ännu :)
Känns som om min M2B är lite seg oxå...det stör mig som fasen, jag tänker ju på det här jämt hela tiden, tips hurm an ska få fart på dom?