26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
hallo tjejer!
stort grattis på födelsedagen HanOchJag, samma härliga ålder som jag intar om ett par veckor!
Madelyn,
hur blev gårdagskvällen? grattis till er dag!
håller med er om att det känns lite som om den värsta planeringsstressen har lagt sig, man har koll på saker och ting nu. antagligen sätts saker i rullning i ett andra andetag snart, vi kanske upplever lugnet före stormen... nej då, inte med all info vi har här på bt!
vi har precis flyttat, så vår planering har lagts lite på is ett tag. min m2b vill överraska mig med min ring, han har min storlek och har frågat lite ibland om vilka modeller jag tycker om. jag är inte ett dugg orolig, jag litar på hans smak och så blir det en extra överraskning...
ha en härlig sommarkväll tjejer, fira lugnt!!!
Den 7:e nu så då är det en dag mindre kvar...
Har haft koll på den här tråden länge men själv aldrig gjort nåt inlägg.
Senaste veckan har mycket fallit på plats.
Ikväll tex har maten blivit provlagad och avsmakad. Hmm, vad gott det var.
Tårtan kommer att bli bra trots alla mina intoleranser... de är inte få så att baka är ingen barnlek. Hittade en ring i går också!!
Och har äntligen bestämt mig för att inte ha en tiara utan blommor i håret. Ja, det är först nu som det känns verkligt!!
Åh, härligt!!
Nu är det Natti natti
Hej och godmorgon tjejer!
Vår 3-årsdag var jättekul, festen vi var på var hur kul som helst
Idag är det 80 dagar kvar hörrni!!
Wow!!! Guuuud vad det här känns underbart, rätt, roligt och fantastikst!!! Sitter här och knepar ihop brev till prästen, kantorn och våra två solister, toastmastern och till våra två kyrkomarskalker. Mycket att hålla rodning på och när man planerar på distans, ja då får man helt enkelt finna nya vägar att fixa saker och ting på Det börjar verkligen kännas helt fantastiskt och verkligt och... Ja, jag är bara så himla glad helt enkelt. Känns så kul att ha kommit igång med planeringen igen (trots att min m2b som vanligt är lite svårflirtad till att delta
)
Thindris,
Vad härligt!
madelyn
Ja, nu känns det verkligt på något vis. Förut, när vi planerade de tyngsta bitarna kändes allt så långt bort. Nu planerar vi smådeltaljer och allt känns så nära... inom räckhåll på något vis, och verkligt... Snart är vi där
Thindris: de kosta 25 kr st på Mique. En brudanka med slöja och en brudgumanka med kostym. Jättesöta
Elvisa: får väl säga välkommen fast du inte är ny då
80 dagar kvar....! Det pirrade till i magen lite när jag läste det. Det ska bli så kul, längtar jag med!!! Men det gör vi ju alla
Var hos guldsmeden idag ang min ring. Pratade med expediten, då guldsmeden inte var inne. Hon hade aldrig varit med om att dela på en ring, men tyckte att det var en kul idé.
Lämnade i alla fall in min ring så guldsmeden får titta på den och säga vad han tycker. Ska tillbaka i nästa vecka.
Det är ju jättesvårt att bestämma sig. Man vet ju inte om det kommer bli fint, utan får hoppas att det blir så. Det är ju lite svårt att ångra sig när ringen blivit delad...
Thindris är du orolig för att ringen inte ska bli som du vill? Hör läst en del inlägg, där flera inte blivit nöjda med sina ringar....
Eppika
Nej, det är jag inte orolig för. Det är inget krångligt vi vill, så det borde de kunna fixa
Förstår att du är lite mer nervös kanske. Blir ju en större förändring för dig. Men jag tycker det låter snyggt, så vi får hoppas det blir bra för dig också! Vår guldsmed skulle se till att ha ringen klar i god tid så att om det skulle behövas så finns det tid att förändra
Måste ner på stan o kika på de där ankorna... urgulligt ju
Godmorgon tjejer Och tack så mycket för allt gratulationer.
Idag då bara 79 dagar kvar. Känns som att allt går fruktansväert snabbt nu. Kanske ska ta och dra ut tummen igen då så man inte sitter där när det är 5 dagar kvar och har en grym lista med grejor.
Imorgon ska våra ringar hämtas ska bli så kul.