26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
madelyn,
ja det är himla skönt!!
känns också liksom lite busigt... som om man kan sticka iväg å gifta sig när man vill nu... (fast det ska vi naturligtvis inte göra... :) :)
HanOchJag,
hur gick det idag???
igår beställde vi Ringen!!!
så himla spännande!! den blir klar i slutet på juni/ början av juli!!
å så lämnade vi in min förlovningsring för förminskning, 3 storlekar!!
Bridecilla,
Vad spännande! Hur ser Ringen ut? *nyfiken*
Vad kul att få tillbaka hindersprövningen. Ett steg närmare
Nu har jag provat mina "löstuttar" Har hoppas och skakat och de sitter kvar. De var himla klistriga, men det krävs nog lite övning för att få dom och sitta snyggt. Kan forma lite som man vill, om man vill ha mer eller mindre klyfta ex.
Kan rekommendera dessa till er som ännu inte hittat någon bh.
Vilka psalmer och in-/utgångsmusik ska ni ha? Har ni börjat funder på det ännu?
Eppika,
Låter bra! Ska kanske prova det
Min klänning är ju ganska djup i ryggen..
Vi har inte funderat så mkt på det där med musiken än.. men jag vill nog ha nåt traditionellt- typ Mendehlson och Here Comes The bride..?
Ni andra då?
Har ni funderat nåt kring löftena och det man säger i kyrkan? Jag vet inte riktigt om jag gillar det där med "tills döden skiljer oss åt".. jag tycker bättre om "i resten av våra dagar" eller nåt sånt..
Ang löften, kolla här: www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m1680866.html
Eppika,
Det var när jag läste den tråden som jag började fundera mer på det
Eppika,
kul att "lösisarna" funkar, jag skall beställa ett par jag också och hoppas att de håller uppe även en d-kupa...jag har hört talas om att man kan tejpa men vet inte mer om saken, känner ni till detta? kan tänka mig att det måste vara obehagligt att dra bort tejpen så småningom...
idag har vi skickat iväg vår hindersprövning, man blir lite småfnissig när man kryssar i nej, vi är inte helsyskon
har läst mycket här på bt om morgongåvor till de blivande männen, personligen tycker jag att jag skulle känna mig obekväm att ta bilder och ge bort en secret box, trots att det säkert hade uppskattas, men har ännu inte hittat någonting riktigt, riktigt bra. funderar lite på att ge machettknappar som han kan ha på bröllopet, som en liten förtidig morgongåva, men är som sagt inte riktigt säker. vad har ni andra tänkt er?
hej hopp