• HanOchJag

26:e Augusti 2006 nr3

Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar

Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3
  • HanOchJag

Godmorgon tjejer.

Mi-is jo då bordaplaceringen funkade super bra. Fick till det precis som vi ville.
    Arrangemanget blev jättefint me och M2b blev helt till sig

När vi var klara i lokalen så blev det till att åka och beställa ringarna (som ska hämtas 9de juni) *pirr pirr i magen* Blev så till mig i affären att jag fick lov att gå ut
    Kändes riktigt läskigt. NU är det ju på riktigt.
    Idag ska hinderprövan i brevlådan. Så får vi se när vi får den tillbaka

Tjejer- Trull, PaNic och Bridecilla sorry att jag aldrig kom. Att tog sån himlans tid och dum som jag var tog jag inte med mig mobben
    Hoppas att ni hade en super mysig kväll.

• Bridecilla

madelyn,

ringer är 2.4mm bred med prinsessslipade diam. i rad tättintill varandraöver oansidan av fingret sen är det 6 st brillianter runt kanten på ringen...
    jag har en rätt bred slät förlovningsring så det kan nog bli snyggt ihop.
    allt i rödguld.

Mi-is
    jag tänkte ev. ge en klocka till honom.
    men jag får se... :)
    har funderat på manschettknappar också...

hanochjag
    kul att det blev bra!

ingenfara skedd, vin undrade vart du tog vägen, men det var ju inte 100%igt att du skulle komma.
    Vi hade jättemysigt! blev lite mkt vin men det var det värt.
    Min blivande joinade oss på slutet...
    hanochjag

• madelyn

Bridecilla,
    Låter snyggt!

Godmorgon till er allihop! Vilket superfint väder det är idag
    Hoppas sommaren kommer nu!

Idag är det 85 dagar kvar och jag tycker det låter mycket! Fast sommaren kommer förmodligen bara flyga iväg. Det är redan juni

• HanOchJag

offa och jag som trodde vi låg över 90 strecket.

Är här i dag men inte så mycket att säga tyvärr. Känns som att jag måste sortera i huvudet och sen uttala mig

• madelyn

HanOchJag,
    ? Ok
    Jaja, till er alla brudar, ha en trevlig helg!

• HanOchJag

Godmorgon tjejer Hoppas som madelyn att helgen varit toppen bra

Här har vi inte pysslat så mycket med bröllopet. Ska väl sätta mig en stund idag när skruttan är hos dagmamman.

Känner att jag nog inte har riktigt koll på allt som behövs göras. Kanske ska ta en titt in på Brudpar & Verktygs sidan.Så kanske man får mer kolla på allt

• madelyn

Godmorgon på er brudar!
    Idag är det min och m2b's 3-årsdag

Känns lite halvtrist att sitta på jobbet nu faktiskt. Någon mer som jobbar idag?

Jag har sprungit runt hela lördagen och letat tärnklänningar- och de jag har hittat har kostat alldeles för mkt för vår budget
    Ska ta nya tag nästa helg tänkte jag..

• Thindris

madelyn
    Grattis på 3-årsdagen

Nu i i helgen, rättare sagt igår tog vi tag i det här med planerningen igen. Har varit ett långt uppehåll. Men nu börjar vi kolla upp detaljer osv. Känns så himla spännande och roligt, längtar som tusan!!!!

Märker dessutom att jag mer och mer sällan är inne här på bt och letar info osv. Känns som vi vet hur vi vill ha det med det mesta så nu kör vi bara på... Hur är det för er andra. Är ni på bt ofta? Förr letade jag jämt runt här, efter info osv...

Idag ska vi posta vår ansökan om hindersprövning och pappret om efternamn Desstutom ska vi ner på stan och beställa vigselringen!!! Det börjar kännas mer och mer verkligt, vi ska gifta oss och det om bara dagar och timmar!!!

Jag ska dessutom skicka iväg min m2b på eget håll så att jag kan kika på underkläder

• madelyn

Thindris,
    Tack!
    Jag känner som du, numera surfar jag runt här på BT mest för kul. Info och hur jag vill ha saker och ting vet jag redan, nästan iaf

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3