26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
min pappas fru var i tyskland förra helgen och hittade mina skor.
jättefina! lagom vit klack, släta med lite vit rosett fram...
Jag har vunnit slaget med svärmor (än så länge...hehe)
Samt har allt under kontroll...
Ska ut o leta dekorering nu (:
Har panik.......har beställt tårtan men är inte nöjd med utseendet. Har ni några förslag. Det är en sned trappa, fem våningar. Ska vara vit och rosa.Hittar inga bra sidor på nätet heller. Så missnöjd.
Å jag har lagt tårtan i pappas-händer då hans nya frus pappa e konditor (snurrigt, ja jag vet hehe) Så nu e det bara att hålla tummarna att den inte blir heeelt galen!
Godmorgon alla tjejer
Och välkommna till er nya
Trevligt med mer folk.. *jupps e re*
Nu är man då hemma från Athen. Skönt som attans att vara hemma men gud sicket vinterväder Har ju suttit nere i athen i närmare 40 plus grader så nu fryser man ganksa ordentligt och önskar väl sig tillbaka till Athen och sommarvärmen.
Var sååå skönt att vara där.
Brudtärnans kläning är klar. Blev super fin. Och sitter som gjutet på min sötis Maria.
Hon vart super nöjd. Både med färgval, längd, modell osv osv.
Sitter nu hemma och funderar på vad som behövs göras med bröllopet.
Dottra mi "avslöjade/skvallrade" att min älskade M2b har vart ute och köpt RINGEN medans jag vart borta. Nu ska vi bara dit och prova flera olika så han kan vela bort mig och jag inte ska fatta vilken det är *asg*
Kan ju vara kul det me Blev super nervös när jag fick veta att han vart ute och fixat ringarna
Såå söt min pojke è. Älskar älskar älskar.
Hur är det med alla andra. Har läst igenom ALLLLLA inläggen men känner just nu bara mest snurr. Kanske beror lite på att man inte riktigt landat ännu
sofie81,
man betalar ju ganska mycket för en bröllopstårta och då gäller det ju att man är nöjd med den. om ni inte är det, då bör ni ju så fort som möjligt säga ifrån och ändra den...lycka till!
hanochjag,
välkommen tillbaka!!!
pratade just om det med trull på msn:en
var det härligt där nere?
idag är det 89dagar kvar tills vi blir fruar!!!!
HanOchJag,
välkommen hem igen, Athen låter underbart, personligen är det en av mina favoritstäder! Vad härligt för dig att komma hem till små överraskningar, och att din brudtärnas klänning blev så bra! grattis!
nu är det mindre än tre månader kvar, dagarna kommer att rinna förbi nu känns det som. det känns dock som om många av oss har ganska bra tidsplanering och slipper sitta den sista veckan med akutjobb, det är alltid positivt!
ha en härlig dag, tjejer!
HanOchJag,
Välkommen hem! Resan till Athen låter som att det var ett härligt avbrott från kylan här hemma.
Vad kul med brudtärnarns klänning.
Mina brudtärnor har måttat och beställt. De kommer från London i början av augusti.
Så lilltjejen har skvallrat Kanske en plan som hon och din blivande har
Vi beställde ringen i fredags...så spännande.
tack tack allihopa. Ja det var helt UNDERBART där nere. Jätte vacker men änu bättre jag fick ju träffa min sötis
Har haft en helt underbar vecka tillsammans men väldigt svårt med avsked båda 2- stor grina utanför flygplatsen.
Saknar redan henne.
Trull klänningar från LONDON *lyxigt värre*
Hmm ja du det där med plan från deras sida *hehe* mycket möjligt. EFTERSOM han inte vill att jag ska veta vilken det är.
gud va skönt att alla har sådan koll.Och det är ju som bridecilla sa BARA 89 dagar kvar.
Idag blir det till att åka till blomsterlandet och köpa blommor till bordsarrangemangen. Ska i morgon gå och prov duka. Har världens häftigaste bordställning på g. Får hoppas att det går att genomföra där bara
Ska bli såå kul att prova. Fota får man ju göra då me..