26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
HanOchJag,
ska ni köpa blommor redan? det låter roligt att få provduka, hoppas att det blir bra och om du kan, får du gärna lägga ut bilder efteråt!!!
Eppika,
Måste fråga, funkar freebra verkligen??? Jag har typ storlek 75C och har svårt att tro att klisterkuddar verkligen kan hålla boobsen uppe och hållas fast under en hel dag?? Låter väldigt bra i såfall.
Har du testat dem??
Mi-is ja till ETT arrangemang. Måste kunna se helheten
Har mycket som händer runt oss. Folk som är viktiga för dagen som flyttar utomlands osv. Därför är vi ute lite tidigare.
HanOchJag,
Välkommen hem, låter som du haft det hur skönt som helst!
HanOchJag,
det låter som en mycket bra idé! tack för tipset! lycka till!!!
Har hittat mina brudskor! Var på Svans och kollade om de hade fått in nya Rainbow skor men icke. Då begav jag mig Thalia på Karlavägen och där hade dom ett ganska stort utbud av skor. Hittade skorna med stort S! Inga Rainbow dock men så mkt snyggare. Ett par Laura Camino..låg klack,spetsiga,"rynkat" tyg runt om och en liten rosett längst fram. Super!
Ida-maria,
Vad kostade de? *nyfiken*
De kostade 1750:-. Något dyrare än Rainbow men mer designade. Tycker de flesta brudskor är så tantiga o tråkiga. Dessa kan man även färga om så man kan använda dom efteråt.Gå dit o spana!
Dom står förresten i skyltfönstret
madelyn: jag har inte provat än, men jag kan göra det ikväll och meddela hur det gick. Jag har dock bara 70B, med jag ska hoppa och skutta som 17, så får vi se om den sitter kvar