26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Ida-maria,
Ska kolla- även om det var lite mer än vad jag tänkt lägga ner på skor..
Eppika,
Ja hoppsa runt ikväll och berätta sen om de satt
så var det snart dags att gå och börja provdekorera lokalen ska först och lämna dottern, hem och plocka ner det som ska me och sen dra.
Har i natt drömt helt hysteriska drömmar om bröllopet. Allt gick åt helvete. Vi glömde klänningarna. Helt plötsligt så kom Dagen D och brudtärns+näbbarnas klänningar var inte klara. inte ens ihop sydda. Min mor fickta nål och tråd och fixat dom i bilen på väg till kyrkan. Väl inne i kyrkan (ett litet run vid sidan om , vet inte ens om dom har ett i sankta birgitta ) så går jag in och ser tärnorna i någon konstig 80tals flashig utstyrsel gjord av SWEETSHIRT med konstiga skärp och halva R_Ö_V_E_N hängandes utanför
Min kläning glömdes bort att läggas in och jag kunde inte ha den + at vi glömde den "någonstans långt långt borta så jag fickgå i pyamas." Allt som man kan tänka sig gick fel.
Vaknade ändå relativt lugn i morse skönt att vakna upp och inse att allt var en endå "mar"dröm
hur många dagar är det kvar idag??
Hmm, jag drömde oxå om bröllopet för några nätter sen.. genrep i kyrkan och alla gästerna vär där, finklädda och helt plötsligt skulle vi tydligen gifta oss- men ingen av oss hade bröllopskläder på oss eller var förberedda alls. Jag såg helt hemsk ut och allt blev pannkaka...
Börjar bröllopsnerverna komma nu kanske?
hanochjag
oj sicken dröm!
jag hade en för ett tag sedan när allt var stressigt och att jag köpte röda stay ups (har kanske redan berättat om den)
igår fick vi tillbaka vår hindersprövning!!!
vi får gifta oss :)
Bridecilla,
Visst är det skönt att man fått det bekräftat
god morgon tjejer,
det där med drömmar är spännande, jag har en återkommande dröm där frisören inte är på plats när det bara är en halvtimma kvar till akten. jag tror att det är tre eller fyra gånger jag har drömt om detta...när han väl kommer så inser vi att min mamma har glömt min klänning...känner ni igen er???
HanOchJag, lycka till idag med provdukningen, ser fram emot att höra hur det gått!
hehe. känns mycket väl igen Har drömt drömmar innan men jag tror den här tog priset. Asså ni skulle sett sweetshirt klänningarna.
H_o_r_tärnor utav bara helsike
Helt makalöst *asg*
Kan någon tipsa mig om vart man kan hitta hel vita pumps??? Har letat och letat men hittar inga någon stanns...
Karra: var bor du?