• HanOchJag

26:e Augusti 2006 nr3

Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar

Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3
  • madelyn

mi-is,
    yes jag bor i sthlm, tack för tipset

• Karra

Ang skor jag har letat överallt efter bröllopsskor i skinn hela, typ pumps men jag hittar inga, kan någon hjälpa mig!!!???

• madelyn

Hello brudar!
    Exakt 3 månader kvar idag.. jag kunde knappt sova igårkväll, låg och tänkte på en massa kring bröllopet. (Kan bero på att jag var ute med hederstärnan igår och letade klänning till henne).
    Det känns verkligen att det inte är så långt kvar nu! Lite pirr i magen har jag faktiskt
    Hur går det för er andra?

E jag kanske föresten den enda som sitter på jobbet idag? Kändes ovanligt dött på stan när jag åkte in till jobbet

• Mi-is

hej Madelyn,
    tre månader kvar, ja, det känns spännande. det börjar kännas betydligt mer verkligt för varje dag som går, eller hur?! jag har suttit och jobbat en del med funderingar och utformning av festprogrammet, det är absolut ingenting som är klart än, men jag vill hellre vara ute i god tid så att man kan slappna av den sista veckan istället för att stressa med allting som inte är klart. vi får väl se hur det går med det...
    min tärna har hittat en jättefin klänning på nk, så nu sätter jag igång och letar efter något fint halsband som hon kan ha till, som jag skall ge henne i tärnpresent! jag hoppas att jag kan hitta någonting fint som passar med mitt (har ju inte hittat något till mig själv än, men kikar!).

har ni kikat ut smycken än? och underkläder...

madelyn, hittade ni någon klänning till din tärna?

• Ida-maria

Angående underkläder. Jag var på NK (sthlm) i onsdags och tittade på en bra BH som funkar till min axelbandslösa klänning. Hittade den perfekta BH:n, vill ha en rejäl sak som sitter hårt och säkert. Finns ett märke, Maidenform, som jag fastnade för. Men självklart fanns den inte min storlek i vitt kvar. Fick beställa och det kan ta några veckor att få in den. Vet nån om det märket finns nån annanstans?Finns inte på ÅhlensCity iaf, var där o frågade.Nån som känner till detta märke överhuvudtaget? Visserligen vill jag helst köpa den på NK då jag har presentkort där!Den var ganska så dyr...

• madelyn

Mi-is,
    Låter bra, jag vill oxå ha allt klart så att jag kan slappa sista veckan

Vad har din tärna hittat för klänning då? Min tärna hittade faktiskt oxå en top och kjol på NK Fest.
    Hur gör ni med betala klänning? Betalar din tärna sin klänning eller gör du det?

• Mi-is

madelyn, min tärna hittade en jättesöt klänning som går i olika rosa toner med enkla axelband och som slutar strax under knäna. tyget är tylliknande men ändå väldigt elegant. vi bestämde oss för att hon skulle hitta en klänning som hon kan använda vid senare tillfällen och inte bara vid detta tillfället och den här är perfekt, jättesöt. enl. tradition ses det ju som en ära att få bli brudtärna och därför skall tärnan själv betala sin klänning men vi har bestämt att vi betalar hälften var, vilket jag tycker är helt ok! hur gör ni?

• madelyn

Mi-is,
    Jag tror att vi kommer göra som ni, betala hälften var.. fast min tärna har sagt att hon kan betala allt.

• Mi-is

madelyn,
    min också, men man vill ju gärna hjälpa till lite . min m2b betalar för sin bestmans kläder och då känns det naturligt att hjälpa till och betala tärnans också. berätta om hur din tärnas kläder ser ut!

• madelyn

Mi-is,
    Så känner jag med
    De kläder som vi hittade igår är en top och kjol (knälång) i askrosa thaisiden.
    Hittade dem på NK Fest. Vad har du hittat?

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3