26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
hej alla glada! :D jo vi har "blame it on God" med Deicide!!!!!!! inte så kärleksfull o inte nån ballad heller! :D:D:D men vi har ju ingen annan ju o i kyrkan kommer vi ha traditionella fina sånger så det är brudvalsen vi kommer spetsa til lite! :)
Eppika: jo VI ska ha en sån tårta! vi smakade den på bröllopsmässan o den var helt ljuvligt god o fräsch! inte så där "jolmig" o tung som gräddtårtor lätt blir.........kan gott rekommenderas :)
vi ska hallon och chokladmousse tårta .. med offwhite marsipan och sen calla, murgröna, rosa rosor och guld hjärtan som dekoration..
Karra: marsipan till moussetårta? Det visste jag inte att man kunde ha, men då går det ju lätt att få den och passa med färgtemat
helenekl: nä, vi vill inte heller ha gräddtårta. Jag gillar inte det, det är alltid för mycket grädde! Och om man har haft 3-rätters innan det så...
Försäkte få min m2b att ha Concerning Hobbits som utgångsmusik, men lyckades inte med det. Nu ska jag försöka med Love Is In The Air. Jag tycker det vore skoj med något annorlunda och inte de vanliga marscherna.
Funderar på om jag kan få vår dotter att sjunga Idas sommarvisa under vigseln. vore supergulligt!
Jag tror att vi bestämde oss för hallon & passionsmousse-fyllning på vår tårta
Mums vad gott.
Inte heller för mäktigt.
Kom precis innanför dörren och då står M2b i telefon med prästen En kvinnlig sådan
M2b fick jätte gott intryck av henne och på tisdag kväll ska vi dit på vigselsamtal *oh oh oh så nervöst*
Eppika; ja eller hur?! men vi ska ha sugarpaste ovan för vi vill ha en kritvit tårta o alla sugarpaste är inte sliskiga har jag hört ;D
Godmorgon alla!
Igår fick vi vigselbeviset, FNISS :D Sååå kul!! Känns jätteriktigt på en gång!
Hjälp...man ska verkligen gifta sig ;)
Rockbröllop eller hur är det kul Känns riktigt mysko enligt mig
Tårtan har vi fastnat på. Trodde ju att vi skulle köra med citronformage och hallon, men vet inte riktigt om det blir det nu. Känns som vi bara står still. Igår var jag och shoppade lite pryls till badrummen i lokalen. Köpte även en början till AKUTKITT. Bara lådan som fattas. Hitta en jättefin hattväska (yttepytteliten) på panduro som jag funderar på. Men då kommer jag ju till pysslandet igen och leta papper osv. Hitta ingenting som jag kände passa vårat "tema". Så nu står det still i skullen igen.
Idag blir det att gå och säga hejdå till Lillans/storans dagmamma. Och sen hem för att fixa med M2bs kläder.
Imorgon är det invigningen av götatunneln som gäller. M2b ska står där med sitt job då dom vart med och byggt tunneln. fiskedamm och annat småt toch gott verkar det bli. Hur ser eran helg uT? bara bröllop som gäller ??