26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Gomorron!
Visst är det kul det här...jag får sockerdricka i skinkorna när jag tänker på hur kul det här ska bli...*fniss*.
Efter att ha sovit på saken så får vi vara glada för att vi ändå får gå in till vår musik :)
Har alla fått ut sina inbjudningar undrar jag?
Rockbröllop -"jag får sockerdricka i skinkorna när jag tänker på hur kul det här ska bli..." *asg*
Hoppas det inte gör nåt om jag citerar dig i vårat festprogram. MÅSTE ju bara lägga med den kommentaren
Bra att det känns bättre med musiken förresten. Man måste ju få gapa av sig lite första dagen för att sen få en annan syn på det hela
rockbröllop!
hahahaaa bra uttryckt sockerdricka i skinkorna!!
isch, är lite nervös!
ska prova klä'nningen för första gången idag... pirrrr
madelyn,
du såg väl håret också? eller kom den attach. inte med?
ja visst är kronan söt!! köpte den här genom BT!
Så kul att läsa alla inlägg!
Får bara lite panik. Har gjort en del och bokat saker egentligen för länge sen.... Känner nu bara att jag inte får nånting gjort. Vill men är så trött. Man blir ju det ibland. Har inget jobb för tillfället, sen maj rättare sagt. Nu får jag inget gjort, inte hemma heller. Nu har jag mycket tid och får inget gjort. När jag jobbade hade jag mycket mer energi...
Min sambo jobbar hur mycket som helst och är aldrig hemma. Själv går jag omkring och tänker, morgon... Ja, mu är det imorgon igen och inte får jag nåt vettigt gjort.
Hur gör man för att få upp motivationen igen? Var ska jag börja?
Nån som känner igen sig?
Bridecilla,
Bra gjort- fick du den billigare än i affär? *lite avis*
Jag såg håret oxå- supersnyggt och stilrent. Jag ska köra på nåt liknande, hade jag tänkt.
HanochJag.... SJÄLVKLART, citera på du! Det uttrycket har jag kört ett tag, det är för att det verkligen känns så när man blir lite pirrig...*fniss*.
Bridecilla: Vi vill veta hur den satt sen??? :)
Elvisa: Jag känner igen det där, jag var hemma en period o blev precis så. Jag tror att man ska skriva upp saker som ska göras. Skriv ner 5 saker du bara MÅSTE göra dagen efter! Tvinga dig själv till det så ska du se att du får fart på rumpen :D
Elvisa,
Jag vet hur du känner dig! Ibland får man lite svårt med motivationen- det går över! Det kan va skönt att ha lite paus från bröllopsplaneringen ibland oxå.
madelyn,
jag betalade 355:- inkl. frakt.
jag vet inte vad den kostade i affären... vet du?
fan...
jag ringde sömmerskan bara för att kolla så att allt var ok (hade en känsla) och mkt riktigt... den var inte klar...
så nu ska jag dit på onsdag...
ända problemet är att min mams som skulle med åker imorgon ut på en långtur med båten och kommer inte hem förrän 4/8 ¨
hon har alltid sytt en massa till mig så hon vet hur det ska se ut å så...
jaja inte mkt att göra åt! jag ska 18 pers på kalas imorgon så det är eg. ganska bra men kunde inte hon ringt å sagt det till mig då??
tänk om jag å mamsen åkt ner från gbg till kungsbacka i onödan.... morr spott å fräs!
så jag får berätta för er i nästa vecka hur det gick...
madelyn
hur har det gått för dig med klännigen?
minns att du var sådär nöjd för ett tag sedan...
Ja, det var ett förslag som jag sk prova. skriva upp ett par saker som jag måste göra imorgon. (sen samma sak dagen efter med nya saker)
Som det är nu så känner jag nästan att jag måste göra allt på en gång och översköljs av att det är så mycket.
Listor har jag, men de är så Lååååånga
bättre att gör akorta listor. Så enkelt egentligen.... Tack!!
Vad skönt ändå att höra att nån känner igen sig.