26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
madelyn,
usch vad tråkigt!
Mi-is,
Ja det kändes lite trist. Men men, jag räknar kallt bort dom gästerna och tänker inte bry mig mer om det sen
Trots allt är de som jag helst vill ha med på bröllopet redan osade och klara
Madelyn: vilken dålig stil. Vaddå inte funderat på det ännu. Förstår inte folk hur mycket tid och pengar man lägger ner på ett bröllop. Så tar dom sig inte ens tid att fundera överom de vill gå eller inte
Rockbröllop: Jättebra idé ang cd-skivorna. Det ska vi helt klart köra på!
Jag gör fest- och vigselprogram i Publisher. Tycker det fungerar bra, fast jag aldrig jobbat i det förut.
Eppika,
jag är som du, nybörjare på publisher, och upptäckte till min glädje att det inte var så svårt som jag trodde först. har testat att skriva ut försättningsbladet och det blir jättefint!!!
madelyn,
alldeles rätt inställning, med en sådan arrogant inställning kan det kvitta med deras närvaro...hoppas att det inte är några av era närmaste vänner! skickar över en stöttande kram!
Madelyn: Ja fiii fararo vilka knäppisar, så gör man inte..... vadå inte bestämt sig?? Neee....strunt i dom om det nu inte va viktigare än så!!!
Jaaaa...va bra att ni snappat upp idén angående cd skivor på borden! Tyckte oxå att det va riktigt smart :D
Hur går det tjejjor?? Mår ni bra eller har sockerdrickan tagit över...själv var jag på födelsedagskalas igår där det friskt pratades om vårt bröllop! Pirrrrr.... :D :D DÅ förstår man att det är på riktigt! ;)
Godmorgon tjejer. Vaserna hgar blivit målade till 75%. Sitter nu med lite ljuslyktor oxå.
madelyn usch vilken j*vla attityd.kan känna igen mig när det var ungefär den reaktionen jag fick av släkten. Uscha man blir ju riktigt ledsen juh- vill ju att bröllopet ska kännas lika spännande för gästerna som en själv
Ska iväg till min mor idag var tanken men känns som jag kommer att missa sååå mycket fixande på att åka dit så jag funderar på att ringa och avboka. Men å andra sidan kan jag plocka med mig halva huset och få hjälp av henne Får se vad som beslutas.
Engångskameror ska vi ha. men har ej skaffat in det ännu, sitter nu och tänker på det här med cd-skivorna. Kanske man ska lägga ut några sådana på borden oxå.Hmm tåls att tänkas på.
Vi gick igenom musiken till kyrkan i går kväll och lite "dansmusik" Känns som myspirret i magenoch sockerdrickan i skinkorna bara blivit värre nu.
Godmorgon tjejer,
60 dagar kvar, alltså mindre än 2 månader nu!
Eppika, Ja det är dålig stil tycker jag. Attityden känns trist liksom.
Mi-is, Nej som tur var är det inte direkt nära vänner.
Har du Publisher i datorn? Jag ville oxå göra trycksakerna i Publisher men hade inte programmet i datorn och fattar inte riktigt hur man laddar ner det gratis?
HanOchJag,
Nej usch vad tråkigt att få ett sånt bemötande från släkten! Jag e glad att det var från ytliga vänner i mitt fall!
madelyn ja precis. Men min släkt e som den e. INGEN gillar någon annan bara sig själv. Men det är väl som man brukar säga - Släkten är VÄRST
Nu blir det till att åka till mor min endå. Har packat ner ALLA saker(nästan), så nu får morsan en pilldag med sin dotter *hehe*
HanOchJag,
Skönt att det låter som att du inte tänker låta släktens attityd förstöra din stora dag! Bra där