26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
madelyn,
usch vad tråkigt!
Mi-is,
Ja det kändes lite trist. Men men, jag räknar kallt bort dom gästerna och tänker inte bry mig mer om det sen
Trots allt är de som jag helst vill ha med på bröllopet redan osade och klara
Madelyn: vilken dålig stil. Vaddå inte funderat på det ännu. Förstår inte folk hur mycket tid och pengar man lägger ner på ett bröllop. Så tar dom sig inte ens tid att fundera överom de vill gå eller inte
Rockbröllop: Jättebra idé ang cd-skivorna. Det ska vi helt klart köra på!
Jag gör fest- och vigselprogram i Publisher. Tycker det fungerar bra, fast jag aldrig jobbat i det förut.
Eppika,
jag är som du, nybörjare på publisher, och upptäckte till min glädje att det inte var så svårt som jag trodde först. har testat att skriva ut försättningsbladet och det blir jättefint!!!
madelyn,
alldeles rätt inställning, med en sådan arrogant inställning kan det kvitta med deras närvaro...hoppas att det inte är några av era närmaste vänner! skickar över en stöttande kram!
Madelyn: Ja fiii fararo vilka knäppisar, så gör man inte..... vadå inte bestämt sig?? Neee....strunt i dom om det nu inte va viktigare än så!!!
Jaaaa...va bra att ni snappat upp idén angående cd skivor på borden! Tyckte oxå att det va riktigt smart :D
Hur går det tjejjor?? Mår ni bra eller har sockerdrickan tagit över...själv var jag på födelsedagskalas igår där det friskt pratades om vårt bröllop! Pirrrrr.... :D :D DÅ förstår man att det är på riktigt! ;)
Godmorgon tjejer. Vaserna hgar blivit målade till 75%. Sitter nu med lite ljuslyktor oxå.