• HanOchJag

26:e Augusti 2006 nr3

Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar

Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3
  • Mi-is

madelyn,
    de ser verkligen jättefina ut! det blev väldigt fint med genomskinliga kuvert. ni valde samma frimärken som vi (jag undrar varför ). jag hoppas kunna lägga ut en bild på våra snart också!

• Rockbröllop

Shit va fiiina inbjudningar Ni hade!!!!! Madelyn...har du gjort dom alldeles själv tro?? Våra blev oxå jättefins o billiga, jag hade valt att att försöka dra ner den kostnaden!! Och är jättenöjd med tanke på hur billiga dom faktiskt blev....

Nåt annat kul som händer tro??

kramisar på er

• Mi-is

rockbröllop,
    har ni möjligen någon bild på era kort?

• madelyn

Oj tack tjejer *rodnar lite*
    Det var superkul att pyssla med dom och jag tänkte fixa en massa kring resten av trycksakerna oxå..
    Kul kul!

• Rockbröllop

Inga bilder på datan ännu... ska fixa!

Men hörrni... jag håller på med festprogrammen, (i WORD..) vilket meck! Det är ju kuuul men emellanåt vill jag slita mitt hår när det inte blir som jag vill!!!

Igår började jag med placeringskorten... jätteskoj. M2B kan inte hjälpa till för han va tydligen totalt kass på o klippa :D och det krävs en hel del klipp!!

Hur går det för er då tro????

Kramisar

• madelyn

Godmorgon tjejer!
    Nu vågar jag knappt räkna ner längre- det e så kort tid kvar!!

Rockbröllop,
    Jag känner lite samma sak! Gör ju oxå vårt festprogram i Word och ibland vill man liksom bara slänga iväg datorn för att Word inte gör som man själv vill!
    Men samtidigt är det kul. Hur är formatet på ert festprogram? Vårt är avlångt A4, eller på högkant kanske man säger?

• Rockbröllop

Det har vi oxå... högkant! Sen är det vaniljgula omslag och sandbruna papper i...

Jag kör mycket bilder både på oss och på vänner som ska på bröllopet. Fyller ut bra...:)

Vilken färg är dina, samma som inbjudningarna var det va??

• ankimattias

jag skall ju oxå gifta mig 26 augusti.. och nu kommer alla nerver på en gång.. drömmer mardrömmar varje natt nästan.. haha men det skall nog gå bra... har väl ordnat det mesta.. ha det bäst alla

• madelyn

Rockbröllop,
    Era färger lät jättefint!
    Ja, jag kör samma papper som inbjudningarna, och ska ha samma snöre som på inbjudningarna runt om oxå
    Jag har oxå lagt in en del bilder på oss, blir lite mer personligt tycker jag.

ankimattias,
    Låter bra, lycka till på stora dagen

• HanOchJag

madelyn GUD sicka fin fina inbjudningskort Jätte vackra

Sitter oxå med festprogrammen och fiplar i word och blir SNÉ Vill juh inte som jag vill. Och när jag blir förbannad på WoRD så glömmer jag alla grunder för word och blir bara argare

Har nu oxå skickat mejl till prästinnan om att hon kanske kan skicka texterna till vra psalmer så jag kan börja med kyrkoprogrammen.

Nerverna sitter i och som någon annan sa- vet inte om det är sockerdricka eller champange som jag har i a**let

Idag blir det in till stan för att köpa knappar/manschetter till gubbens kläder. Sen hem och sy det sista på skjortan och sen dags för "frockcoaten".. Blir fin fint det hära

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3