26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Weddingplanning.. välkommen välkommen. JAg börjar tro att 26/8 (06) är det populäraste datumet hittills *hehe* hur många är vi nu? drygt 40 st eller?
Hur långt har ni kommit i planering och förberedning? har ni börjat eller ska ni göra allt på 2 månader?
Hej och välkommen till dig, weddingplanning!
Jag tror att 26 aug blir det absolut populäraste datumet för bröllop i år! Verkar så iaf.
Idag är det bara 2 månader kvar och jag längtar!
hallå tjejer! jag börjar känna mig lite orolig över att inte känna någon stress än, vad är det jag har glömt hmmm, det är nog lite oroväckande.
rockbröllop,
hur många har ni bjudit till ert bröllop? det måste kännas härligt att gästerna svarar med en gång, själva sitter vi och väntar på att folk skall osa men som min vän sa häromdagen, det känns ju så självklart att man skall komma att man lätt glömmer bort att osa...nåja, vi får hoppas att de kommer ihåg!
HanOchJag, hur gick det med målandet av vaserna? fick du med dig din m2b?
bara för att stämma av lite , var ligger ni andra i planeringen just nu? jag tror att jag skall kika in på bt's lilla lista så att jag kan kryssa av varje sak som är klar. jag sitter och jobbar med festprogrammet när tid finnes men nästa stora avkryss blir att åka till tyskland och inhandla öl och vin, det blir nästa helg!
puffpuff för planeringsstatus
61 dagar kvar!
Mi-is,
För oss är det samma sak- det verkar som att en del av våra vänner/ släktingar har tagit för givet att vi förstår att de kommer och sen när de tänkt osa så har de glömt bort det. Sista osa är idag för oss.. och fortfarande ca 10 gäster som inte svarat.
Jag kan inte säga att jag direkt känner någon stress, däremot börjar det ligga ett litet mysigt pirr i magen nu.
BT's planeringsverktyg är suveränt, jag tittar in på det lite då och då för att se hur jag ligger till med allt.
madelyn,
jag har precis skrivit ut planeringslistan och den var verkligen guld värd! vad skönt att ha osa så tidigt, det blir ju lättare med planeringen! vi har inte osa förrän 26 juli, men förhoppningsvis får folk lite fart snart. hur många har ni bjudit in? det där lilla goa myspirret i magen känner jag till, kanske är det så rockbröllop känner med sockerdrickan
beställde ett par cd med bröllopsmusik, dvs kärlekslåtar av olika slag, sitter och lyssnar på den första nu! vi har ännu inte bestämt in- och utgångsmusik och det börjar väl bli dags?!
Har precis kollat in på planeringsverktyget, och jag/vi ligger bra till...skönt!
Ska nog ta och skriva ut den och ha i mitt anteckningsblock (som jag alltid har med mig) där allt viktigt står. Bra och ha allt samlat, och dessutom måste man inte ha datorn för att ha koll på planeringen.
Mi-is,
Vi har bjudit in ca 90 st och vi tänkte att osa senast 2 månader innan är bra- eftersom vi skickade ut inbjudningarna i maj. Det blir så långt annars och många hinner glömma bort osat helt om det får gå för lång tid..
Nu verkar ju tyvärr folk ha gjort det ändå..
Pirret är mysigt och härligt och jag e bara rädd att sommaren kommer flyga iväg så fort att man inte hinner känna myspirret tillräckligt länge
ja visst känns det som om sommaren rusar förbi oss...
är ni färdiga med era festprogram och vigselprogram?
Håller på och knåpar med festprogrammet. Det är i stort sett klart, förutom bordsplaceringen.
Ska ni ha många sånger?
Jag håller på och knåpar ihop lite med festprogrammet nu.. sen ska jag sätta igång med vigselprogrammet efter mötet med prästen.