• HanOchJag

26:e Augusti 2006 nr3

Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar

Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3
  • madelyn

HanOchJag,
    Vad kul med en ung präst!

• helenekl

HanOchJag: åhh tack du med!!! jag har provat den nu o den kommer sitta jättefint...MEN...den var liiiite för lång så det måste vi fixa men det går ju fort då vi gifter oss 26/8;)

• madelyn

Jag ska hämta min klänning imorrn
    Men den behöver sys in och det ska göras först i juli..

• Bridecilla

Helenekl
    kanonfin klänning!!!
    underbart att ha den i sin han och veta att den är jättefin och att den passar etc!!
    är lite nojjig, ska till sömmerskan på första provningen imorgon... :)

hanochjag

jo det gick jättebra!
    jag känner henne lite grann sedan innan. eller rättare sagt känner till henne. hon har en ganska stor församling så jag tror inte att hon kände igen mig egentligen...
    Vi gick igenom vad som kommer att hända å i vilken ordning (så att jag kan skriva vigselprogrammet)
    Hon tipsade oss om några psalmer. och så pratade vi lite om ditt å datt.
    Känns jättebra!

66 dagar kvar nu!!!

• madelyn

har ni bestämt hur ni ska se ut i håret osv? Bukett, slöja, tiara- om ni ska ha sånt eller inte?

• Rockbröllop

Helenkl: Vilken fiiiin!!!

Själv e jag förbannad, M2B pratade precis med vår kantor. Vi har valt att ha egen in- och utgångsmusik. Han trodde inte på det pga av att många par tror att det blir som i en Hollywoodfilm o så blir det helt fel som han uttryckte sig! Va? Efter många om o men fick vi ha egen ingångsmusik men inte utgångsmusik!!!

Är detta verklgien rätt???

Må vara en liten detalj men sååå betyelsefull för oss!!!

ARG NU!!!

• madelyn

Rockbröllop,
    Tyvärr tror jag att de har rätt att bestämma sånt
    Tråkigt men jag har fått känslan av att i kyrkan får man anpassa sig en del efter deras regler..

• HanOchJag

Rockbröllop Va trist att han sade nej till det. Sa ni till honom att det var VÄLDIGT viktigt för er att få välja musiken?

Vi hade ganska tur med in och utgångsmusiken. Våran prästinna ifrågasatte vårat val att inte ha traditionell musik, men sa att om det var så vi ville ha`t så skulle vi få det. Det är TROTS allt VÅRAN dag

Man märkte väl att hon inte var dödsförtjust i det men men..

Ibland tycker jag att dom får böja sig lite med.

• madelyn

Jag tycker oxå att de borde kunna rucka lite på sina principer kring musik etc i kyrkan..

• Ms O

Nu har vi fått in alla osningar!
    Känns jätteroligt och konstigt....
    Nu vet vi exakt vilka som kommer och man kan börja föreställa sig bröllopet mpå riktigt.

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3