• HanOchJag

26:e Augusti 2006 nr3

Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar

Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3
  • Eppika

Haha...jag ska faktiskt på bröllop idag! Min mamma ska gifta sig för 4:e (!) gången. Denna gång borgerligt, och vi hoppas att det håller denna gång
    Håller tummarna för att bröllopspresenten kommer på posten idag bara Vi har hyrt en vinrad på Dina Vingårdar. Kan rekommendera det om ni behöver presenttips någon gång www.vingardar.com

• madelyn

Eppika,
    Kul att gå på bröllop!

• Eppika

HanOchJag: Citronfromage och hallon låter supersmaskigt! Vad är det som ni tvekar om, smaken eller utformningen?

På tiden att tunneln byggdes. Har inte varit i Götet så många gånger, men det har varit kaos de gånger jag varit där. Så det var väl behövligt.

• Rockbröllop

Hanochjag: Du, jag såg på nån tråd om det där med akutkitt! Jag vill oxå ha sån! Vad var det den innehöll?????

Vad för kul har du köpt till badrummet tro?? Det såg jag oxå på den tråden... men minns inte nu!

• Rockbröllop

Min M2B har spelning ikväll, så jag ska dit o kika! Satt med inbjudningarna igår..äntligen klara! Bara skicka nu..känner mig helt nervös för det faktiskt!! Vet inte varför.... :)

idag ska vi ut o kika på lokalen..kolla porslin o sånt! Vad mer ska man kolla efter tro? Jag e ju så ny på det här...

• madelyn

Rockbröllop,
    Jag såg oxå nåt med akutkit- såg kul ut!

• HanOchJag

Eppika det är nog både utformningen och smaken (?!) som vi inte riktigt bestämt oss för. M2b har lite beslutsångest så jag får vänta tills det lugnat ner sig

Rockbröllop till vårat akutkit har jag köpt nagelsax-nagelfil-nål-tråd-plåster-kam/borste
    - tamponger(ifall någon får akut mens exempelvis bruden) Huvudvärkstabletter, pollenallergi tabletter, ska nog i nåt mer men får tänka påt ett tag till

Till badrummet så snodde jag en annan bruds grej. Dom hade satt provrör med sugpropp på kaklet vid handfatet och ett litet blomsterarrangemang, sen ska där in lite stearinljus Ev. doft ljus. Kanske nåt roligt dasspapper me

• Ida-maria

Idag är det 70 dagar kvar!!

• Eppika

70 dagar!!! Det är ju ingenting jösses vad tiden går fort!!!
    Har ni dansat soldansen idag tjejer? Jag och dottern tog oss en sväng om i trädgården på förmiddagen

• Thindris

Läste om akutkittet och kände att det kanske är något man ska ha... men jag undrar också, vad ska det vara i? Vart ska man förvara det under dagen är det tänkt?

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3