26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Ms O,
Vad bra!
Madelyn: Jaa... jag visste inte att det fanns dessa regler. Tycker ändå det är märkligt med tanke på att församling samt präst inget hade att säga om musiken, det var kantorn som bestämde det. Sättet han sa det på var oxå lite konstigt. Man tror att det ska bli ett Hollywood bröllop... Neeee det vet vi att det inte blir så jag förstår inte jämförelsen??!! Hua... lite trist...
Hanochjag: Ja... visst är det trist. Skulle ju varit så "oss"... och hela grejen går ju likosm ut på det känner vi... eftersom vi oxå valt ett tema. Tack för ditt inlägg på den tråden det gällde!! :) :)
Rockbröllop,
Vad knasigt! Ungefär som att det vore helt hemskt med ett "Hollywood"bröllop!
Lite farligt att säga så tycker jag, utan att veta vad brudparet vill ha.
Rockbröllop Var så lite så
rockbröllop,
ja den församlingen som vi gifter oss i har färdig tryckta häften som kommer med bokningsbekräftelsen där det står att de värnar om den traditionella kyrkomusiken och att det minsann inte går att ha ngt annat än de godkända bla bla bla...
blev lite ledsen när jag läste det för jag hade en blid av att jag skred in till en "vanlig" låt som jag älskar!! men nu har jag haft rätt länge på mig att vänja mig så det är bara att gilla läget... men det svider lite fortfarande!
madelyn,
jadå jag har allt bestämmt (iaf i huvudet)
jag ska ha krona, och allt håret uppsatt i nacken å slöjan under den.
jag vill ha en rund bukett utan ngt som spretar eller hänger. i vitt å grönt, men det får inte gå å lime hållet, mer silver grönt... kanske ngn orkidé inne i buketten...
du då?
Bridecilla,
Vad skönt för dig! Jag funderar oxå på krona och slöja.. har du några bilder på hur du ska se ut i håret?
missmadelyn
you've got mail!
Bridecilla,
Åh vad fint!!! En sån krona exakt har jag tittat på oxå! I silver. Superfin.
tjenis tjejer, hoppas att allt är bra med allihop! oj, det känns som det var evigheter sedan jag var inne här, det blir ju så ibland. det där med musik verkar kunna ställa till det, men om man "lirkar" lite eller gör om lite i det som prästerna inte tycker passar, kanske det går bättre? hihi, vad vet jag, ser med spänning fram emot att träffa vår präst om ett par veckor. vi har dock inte bestämt oss helt än om vilken musik vi skall ha, beställde nyligen ett par skivor som heter "Bröllop, Vår lyckligaste dag" (finns att beställa mycket billigt på nätet), vi får väl se om det är någonting som kan låta bra där!
hur har det gått med provdukningar, festprogram, klänningar, ja, planeringen överhuvudtaget?
om vi inte hörs tidigare, glad midsommar tjejer och heja Sverige på lördag!!!
Godmorgon tjejer. Nu har det löst sig med transport för oss på dagen D. Känns skönt att det är fixat.Satt i går kväll med vänner som gift sig förra augusti och kollade på deras bröllopsvideo.
var så man blev lite tårögd
SNAAAAART är det vi som står där