26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
shit! jag sitter o väntar på brev från banken då vi insåg att vi måste låna pengar för att få råd med resterande utan att vår övriga ekonomi ska krascha fullständigt! är det fler som får göra så? vi ska ta ett lån på tiotusen...
vi har pratat mycket om det där med sånger och kommit fram till att vi inte skall lägga in några sånger i programmet. på de bröllop vi har varit på tidigare har det känts lite påtvingat och det är inte vår grej riktigt. vem vet, vi kanske ångrar oss men så får det bli. det gör ju dock att man inte fyller ut programmet med sånger, så det får bli lite roligheter och berättelser/underhållning av annat slag.
eppika, hur många har ni bjudit och när har ni satt osa? det är ju inte lätt att fixa med bordsplaceringen innan man har antalet gäster, men det är dock en rolig sak att pyssla med! hur ser era program ut?
vilken in- och utgångsmusik skall ni ha???
Hur har det gått för er som skulle fota Secret Box? *nyfiken*
Någon som blivit hippad ännu? Vår best man ringde i förra veckan och ville kolla datum för svensexan...tänk om tjejerna börjat planera möhippan också....
Vi har bjudit 45 pers inkl en massa barn. Blir väl 30-35 vuxna. Det är tre sällskap som inte har svarat. Vi har osa 16 juli.
Bordsplacering är ju supersvårt, men kul! Man vill ju verkligen få en bra mix, och det är inte det lättaste.
Hur gör ni med sambos, delar ni helt på dom eller får de sitta i närheten av varandra?
Vi kommer ha stående a4. De går i stil med inbjudningarna, med vårt monogram på framsidan. Ska köpa färgat kopieringspapper och skriva ut på.
eppika,
har ni sånger?
Eppika,
Jag har inte fotat Secret Boxen än- det blir inte förrän i augusti.
Jag har inte blivit hippad än.. funderade på det där igår- om jag blir hippad så tror jag att det blir i slutet av juli- början av augusti kanske..
Pirrigt
Ni andra då?
ingen hippning än för min del, har mina misstankar om en helg framöver men det återstår att se. har luskat fram att brudtärnan pratat och planerat en del men vill inte luska för mycket...har däremot inte hört någonting från bestmannen om planering...
vi har pratat en del om festprogram osv, det fanns en bra tråd om hur man använder sig av publisher, känner ni till detta? jag är van vid att jobba i pp och word men har hört att publisher skall vara det bästa. jag är tacksam för tips.
Mi-is,
Jag gör mitt festprogram i Word så jag kan tyvärr inte hjälpa dig med Publisher
Mi-Is: Jo, vi har bjudit 110 gäster...inga barn förutom mina egna och så har dom valt en varsin kompis. De ska vara med under vigseln och middagen!
Sockerdrickan är det samma som pirret kan jag tro...
Idag har jag en jättestressig dag känner jag, känns om om allt är halvdannt o att jag inte fokuserar på en sak utan 100 saker.
Som sagt vi har precis fått iväg inbjudningarna så min toastmadame skicka mejl om att det anmäls friskt! SKÖNT!!!
Håller på med festprogrammet, känner mig tvärnöjd hittills...
Hippan vet jag att dom planerade för nån vecka sen, fick kufiska mms. Bilder på planeringskalendrar och konstiga bussar...RÄDD! :D