26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
HanOchJag,
Tack snälla Även om jag själv tycker att korten inte riktigt är rättvisa (färgerna är fel och man kan inte se hur fint korten och embossingstämpeln på framsidan glittrar)
Ja Word är verkligen en hårslitare!
Ska bli skönt när man är helt klar. Det värsta tycker jag är att man ska ändra något eller skriva till något på en sida så kan det påverka hela programmet!
festprogrammet alltså
ankimattias - välkommen hit! Det är klart att det kommer gå bra den 26 augusti, för oss alla får jag hoppas
Om ni inte valt psalmer ännu så kan man lyssna och få texten här:
www.svenskakyrkanboras.se/Document/ViewDoc.asp&TreeID=226
Eppika,
Vad bra tack! Men där finns inte alla psalmer va?
Nej bara de "vanligaste".
Hihi, nu sitter jag med ett litet pirr i magen igen Tänker på hur kul det ska bli! Kollade precis på vår fina bröllopsbil, åh den e såå fin!!!
Hmmm.... blir lite orolig nu. Vår präst (vilken det nu blir, vi har inte fått klart än) ska ringa till oss och boka tid för träff! Känns jobbigt o bara vänta... tror att jag ska göra klart ett vigselprogram utefter våra önskemål o sen får hon/han godkänna eller inte godkänna.. vad tror ni om det??
Jag får pirr........... sockerdricka..........
Åååå...känns som om jag har 1000 saker o göra!!!
Börjar banta nästa vecka, det här går inte... Måste få en ordentligt skjuts i början så att man blir motiverad. Kommer nog inte va nån glad bride to bee.... :(
Röcbröllop,
Vi kan peppa varandra lite! Jag ska nämligen börja träna och äta bättre från nästa vecka!
Shit va bra...det behöver vi???!! Visste...lite peppning, annars ruttnar man ju!!!
Jag som älskar maaaat, min M2B oxå... han har nog mer han behöver få bort än jag har. Men han är yngre så han behöver bara skärpa sig ett par veckor så e de bra... inte jag inte.. tar 100 år o gå ner bara 5 kilo :(
Kanon med nån man kan få lite push ifrån...vi hjälper varann så e vi snyggast i stan den 26 augusti! :D