26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Vi ska lägga CD skivor på borden åt alla gäster. Dom som fotat med digitalkameror kan då ta med skivan o sen ge tillbaka den till oss.... SMART VA?? Mycket billigare än engångskameror oxå...
Vet nån vart det finns billiga lakan????????????
Rockbröllop,
vilken underbar idé!!! ja, det där med engångskameror har sina för och nackdelar, som du säger, madelyn, har ju många med sig sina egna kameror och så har vi ju vår egen...vi kanske skall skippa de onödiga utgifterna!
Rockbröllop,
Bra idé med cdromskivorna!
Lakan finns kanske billigt på Ikea eller Hemtex?
Mi-is,
Ja, skippa engångskamerorna. Visst är det kul med såna men jag tycker det är en onödig utgift. Iaf för vår del.
håller med dig madelyn!
Åker till IKEA imorn o kikar..... Måste ju va billigaste alternativet... sen blir det till att sy! Ojoj... servetter och dukar, då har jag o göra medan andra ligger på stranden o lapar sol :D
Men vad gör man inte för o spara in lite....
Rockbröllop,
Tänk istället på hur duktig du har varit som fixat med lakanen etc medan alla andra bara legat och latat sig i solen
Ni som ska lägga ut CD-skivor på borden istället för engångskameror:
Hur funkar detta rent praktiskt?!Kan alla som har digitalkamera lägga över sina bilder på skivan via sin dator?Jag är helt IQ-befriad när det gäller datorer och sånt!Detta verkar vara en smart idé men undrar om alla kan göra detta gratis via sin dator eller måste gästerna betala för detta,i nån butik eller så? *känner mig urdum som frågar detta!*
Ida-Maria,
man lägger in bilderna från en digitalkamera i sin dator och om datorn är utrustad med en cd-brännare bränner man bilderna själv, det kostar ingenting bortsett från cd-skivan (vilken de får på bröllopet).
Aha!Då fattar jag. Då ska jag undersöka om våra gäster har cd-brännare!
Nu är det bara 61 dagar kvar! Har satt in en nedräkning på mobilen så nu tickas det ner varje dag!
Hmm.. tråkigt när min m2b stöter ihop med 2 av våra gäster som inte osat än, och frågar ifall de kommer på bröllopet, och de svarar att de inte tänkt på det än och kan därför inte svara än...