Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Noomi
jätte fina skor!
jag är så liten och blivande lång. jag är bara 1,50 och blivande är 1,85. Så då underlättar det med en hög klack. tyvärr finns det inte så mycket att välja på när man har så små fötter. rena turen att jag hitta dessa som passar både små fötter och gör att man blir längre och så är de stadiga.
Har ni kommit så långt redan om ni gifter er nästa sommar? Jag har inte ens börjat leta klänning än, gifter mig 11/8 07
Tiger 72
Midheels - Paris & Colby (ha jobb på kontor i åtanke :D)
Low heel - Carla
Gerda
vilken underbart vacker sko!!!
En riktig brudsko.
filipelin
Det var faktiskt av misstag jag hittade min. Gjorde undercover uppdrag i alla brudbutiker till min bröllopstidning som jag gör i skolan. O då hittade jag min drömklänning.
Tiger- Ja, då är det klart att man vill ha lite högre klack. Bara jag som skulle bryta benen av mig! ;)
Gerda- Enligt min högst personliga åsikt är Carla snyggast... men sen tänker jag aldrig sitta på något kontor heller. ;) ;)
Hur går det annars med planering för er? Jag hänger på här om det är ok...
hihi, jag gillar carla mest jag med.... men som det ser ut så ær det ju praktiskt att ha brudskorna varje dag på jobbet o mysa.... ;)
filipelin
Klart det är okej, varför skulle det inte vara det?
Tiger72: Det blir en blodröd klänning, vill inte lägga upp bilder än eftersom jag ska sy själv och inte vill riskera att någon snor min design (paranoid-jag vet!)