• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Noomi

Gerda- Ja, jag är oerhört glad att vi har så lång tid på oss, jäklar vad stressad jag hade varit annars!
    Och alla nya idéer är ju skitbra, bara killen som inte hänger med. :D

Det hade ju varit lättare om vi hade varit på plats och kunde åka runt och leta lokaler in person. Sen är ju våra planer inte officiella heller, så man kan ju inte be om hjälp. Fast vi har iof bett blivande svärmor fundera på om hon vet om någon bra lokal eftersom vi har tänkt att ha en examensfest i sommar, hrmm, hrmm. :D

• Fru Cinderella

Gerda

Saken är den att jag har sjukintyg. Men CSN ville inte se det när jag var beredd på att lämna in det. De ville bara ha ett personligt brev från mig.

Så nu påstår de att jag har gjort fel och vill ha tillbaka 15.000:- inom ett år.

Håller på o tjabblar med försäkringskassan. Får se hur det kommer gå. Vet inte än.

Skit också.

• Gerda

Noomi - great idea m sværmor ;)

Ja, jag har funderat på, nær det går før snabbt i idesvængarna hær hemma... presentera nya ideer på føljande vis

- urringat, i underklæder, næck ha ha...

Fast det bsæta før sambon hær ær att berætta och sen låta honom fundera o grubbla... han har återkommit snabbare och snabbare den senaste tiden så snart kommer han o hænga med hoppas jag, utan allt før mkt tidsførdrøjning ;)

• Noomi

Haha- Idépresentationer i underkläder, det är ju kanon! Jag får gå o köpa något sånt här annsummers.co.uk/single.asp&cat=1&pid=3299 Då kommer han nog aldrig mer be mig lugna ner mig med alla idéer! :D

• Gerda

Cinderella

Be om hjælp fr universitetets CSN-kontaktperson. Varje skola har en sådan, och den personen før din talan i de regelbundna møten som hålls på skolan med CSN.

Låter vældigt konstigt att CSN nekar dig uppskov, det ær många studenter som drabbas av sjukdom under studietiden. Har jobbat i skolans info o reception så jag har lært mig en del kring det hær. Har inte hørt nåt om ændringar kring sjukskrivning de senaste åren heller.

• Gerda

Noomi... vågar inte kolla på jobbet :) gør det senare hemma :D

• Fru Cinderella

Gerda

Men jag studerar inte på universitetet, utan på komvux. går inte på samma skola längre heller som den här perioden gäller.

Tror knappast de har någon sådan person. då de är ett liten distansskola. Med typ en anställd verkar det som. Förutom lärarna då.

Pratade med csn, de sa ett år.

• Sanasol

Gerda

GUUUD! Nu fick jag helt dåligt samvete, har ju inte bestämt mig ännu men fick mail från LGU att han redan idag hade beställt mittenstenen i TW/VVS... Vad gör man?

Skrev att jag kollar alternativ närmare mig ännu, eftersom vi bor i Umeå men att jag hör av mig i veckan om slutgiltigt besked om jag ska ha ringen eller inte? ÄR jag helt elak? Har frågat tusen saker och sagt att jag är intresserad... men inte definitivt sagt att jag gör en beställning... HJÄLP!

• Noomi

Gerda- Haha! Det är inte så farligt, en fin babydoll. Inga dildos eller handklovar på just den sidan, lovar! :D

• Noomi

Sanasol- Men det kan du ju inte ta på dig ansvaret för... han kan ju inte beställa någonting (just för dig) innan du sagt att du faktiskt ska köpa ringen.

Svar på tråden Sommar 2007