• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Fru Cinderella

Noomi

Det var en intressant fråga, det har jag inte tänkt på. Men det borde väl gå på något sätt o vänster *skrattar*

• Gerda

:D :D :D :D

Riover mig sjælv i håret och VILL att det ska gååååå att ha båda lyxresa, brøllop och brøllopsresa inom ett års tid elle rmax 1,5....

tror ni jag lever i en fantasiværld eller? Vi lever på en løn just nu ;)

• Noomi

Cinderella- Ja, det ser ju lite krånligt ut, haha.
    Kom bara att tänka på att jag läste om nån kändis som hade den typen av klänning på någon gala... hon kunde inte gå på toaletten på hela kvällen. Totalt omöjligt för mig som har stans minsta blåsa. :D

• Noomi

Gerda- Om man vill så går det! Som man så fint säger på östgötska: dä oeer sche (det ordnar sig) :D

• Fru Cinderella

Cinderella

Men den borde ju gå att lyfta upp.. tycker jag.. om inte annat får man väl hoppas på att toaletten är ganksa stor så kan man krångla sig ur klänningen *skrattar*

För den är ju inte så svår att krångla sig i.

• Noomi

Ja, eftersom den ser ut att följa kroppen ganska tajt, den är ju smalare vid knäna, så blir det nog andra vägen du får ta dig ut, haha!

• Fru Cinderella

Noomi

Kan bli intressant och en rolig historia att berätta om i efterhand.

Är så kär i denm att jag inte bryr mig :)

• Gerda

Ja, det blir bra vilket som... det ær rinte direkt tråkiga saker vi måste gøra om vi inte åker till nov/dec... brøllop ju :D

• Noomi

Cinderella- Ja, det kan nog bli kul! :D Men det är klart att du inte ska bry dig om sådana petitesser om du älskar den!

Gerda- It's a win win situation! :D

• Fru Cinderella

Noomi

Synd bara att ni inte får se hur den ser ut på riktigt. Ser hemskt plastig ut på bilden tycker jag o tyllet fram ser riktigt tråkigt ut. Den är mycket mer "badaboom" i verkligheten.

Svar på tråden Sommar 2007