Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Jag tycker iof att den ser riktigt bra ut på den här bilden också. Men du får väl lägga ut en bild på dig sen när du har den på dig, en riktig badaboom-bild! :D
Noomi
*skrattar* Ska bli!
Varför jag inte tog kort i butiken var för att det var dåligt ljus o min kamera i telefonen klarar inte riktigt av det.
Plus att den klänningen jag provade var lila.. men det dröjer en stund till tills jag har klänningen i min famn.. ska väl köpa den någon gång i augusti/september o sen vänta på leveransen dessutom.
Men bild kommer, en dag!
Noomi... har ni bestæmt er før festlokal ænnu?
Vill høra planer, planer.... bara før att det står stilla før oss ;)
Jag är så ledsen, ruinen som vi ville vara i har ju rasrisk så nu står vi utan vigselplats. Men det har jag redan skrivit om.
För oss har det gått riktigt framåt de senaste dagrana.
Har gjort utkast på inbjudan som vi är rätt nöjda med.
Beställde halsband igår.
Sen att jag håller på med en bröllopstidning som arbete i skolan. Gör ju att man kommer i kontakt med en hel del folk o får tusen idéer. Lite sköj.
Gerda- Nope, går inte så fort frammåt där direkt. Vi har lite olika alternativ som ska kollas upp i påsk, får hoppas på det bästa.
Det enda som har hänt nu på sista tiden är väl att vi har bokat fotograf, känns riktigt bra!
Ska till Debenhams på onsdag och kolla runt lite också, handväska och (fler) hårsmycken står på schemat.
Cinderella- Trist med ruinen, vilken är det?
Noomi
Stjärnorps slottsruin i Vreta Kloster utanför Linköping. Det hade vart så vackert *suckar*
Men nu går vi tillbaka till vår ursprungsidé vilket var vid en strand eller brygga. Ska ta bilen o tuffa runt i sommar o se vad vi kan hitta.
Tag sen men nu är jag här .
Måste bara berätta att min skor kom med posten nu. De är super fina .
kosta mig bara 580:-
beställda från www.birdalshoes.com
var och kolla lokal och en annan kyrka igår men det var inget som tilltala så idag ska vi åka och kolla en ny lokal.
Tiger72
Vad kul att du är nöjd, har du bild på dem?
Cinderella- Ja, jag tänkte väl att det var utanför stan. Har ingen koll på Vreta Kloster, men oavsett så låter ju en ruin jättefint.... synd att det inte funkade.
Angående sjöar så finns det många fina nedåt Bestorp och Brokind. Var och badade där någonstans i sommras. Jättemysigt, men jag kommer fasen inte ihåg vad det hette... ska ta reda på det.