• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Gerda

lightfish... hur gick tentan?

Sjælv supergosade jag med mina kissar imorse efter att ha gått upp tidigt før att æta frulle med sambon... Jag stornjøt av att kunan lægga mig igen... Så ringer de fr jobbet!

Båda bra och dåligt - I need the money men jag saknar gos med missarna :D

• lightfish

Gerda: Fick total blackout :( Svarade på de första 15 frågorna men sen tog det bara tvärstopp när jag skulle djupskriva om inflation :( Det var nästan så att jag börja gråta i klassrummet...men vred och vände på pappret hur många ggr som helst men det kom inte till mig! Sen lämna jag in, gick ut..och läste på pappret och insåg: det här kan jag ju!!!! Men men..inte så mkt att göra åt saken. Hade varit _trevligt_ med ett VG men...

Skönt att mysa med katterna...men antagligen mindre skönt att jobba. Själv ska jag snart gå och göra mina slingor hos frisören, har typiskt svenskt blont hår som blir mörkare under vintern *suck*

• Gerda

Nej så tråkigt! Inte roligt nær sånt dær hænder... det drabbades jag av på matteproven jæmt fast jag eg. kunde rækna. Fick tom specialtillfællen att gøra låtsas prov, men vi gav upp efter att jag ændå låste mig vid låtsas proven *suck

Antar att det kostar pengar om du vill skriva om provet før att få VG?

• lightfish

Gerda: Mm...det gör ju det men behöver egentligen inte mer än G. Jag måste ändå skriva Högskoleprovet och få runt 1,7. Kul att sitta där och låsa sig :( Nåja, vi får väl se hur det går. Men sött av dig att fråga hur det gick, tack :)

Längtar till frisören just nu...få komma dit och bara bli ompysslad.

• Gerda

Hærligt att bli ompysslad! Njut!

En annan hær var lite puckad och skrev HP 2ggr i onødan... iom att jag måste få 1,8 før att slå mina betyg fr gymnasiet *suck*

Å så kom jag ju ændå in på mina val, så, man kan sæga att jag sjælvplågade mig med DTK i onødan *dum*

• Stefans fästmö

lightfish: var ska ni gifta er, vilken stad? finns det inte några mindre mysiga kyrkor? jag håller med om att det är kul med en mindre kyrka, vi kommer nog iofs ha många gäster men det är ju kul om kyrkan känns full! :D

• Fru Cinderella

Nej vad trist, vi kan inte gifta oss i ruinen som planerat. För det är tydligen rasrisk där inne...

*censur av förbjudna ord*

Vad gör vi nu?

• Gerda

:( :( :(

Så urtrist Cinderella!

Antar att det bara är att ta nya tag och hitta en annan mysig plats?

Tänker på bryggan som ni kommer att förlovas vid... kan det vara ett alternativ? Eller är det en jäte liten brygge så det blir trångt med er, förrättare och vittnen? Så kan gästerna stå på kanten?

• Fru Cinderella

Gerda

Kul idé
    Vi skulle visserligen lugnt få plats.
    men jag vet inte riktigt om det är en passande plats i andra synpunkter.

Hade du vart från Linköping hade du förstått.. det är en kanske inte så högaktad badplats här.

• Gerda

Aha.... jag tror jag förstår.

Hoppas ni kommer på nåt bra ställe snart iaf!

Vi har ännu inte bestämt oss, inget brått för vår del eftersom det blir borgligt och bara oss två, max föräldrar o bröder. Vi vet att det tar max 10 min med taxi fr vigselplats till festlokal.

Svar på tråden Sommar 2007