Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Oj, länge sen sist, här händer det grejor! Vad kul Cinderella att ni bestämt datum! Kul med många nya oxå!! :)
Vi var o tittade på bygdegården vi funderar på för festen i söndags, den var helt ok, lite sliten men stor o ljus... Köket verkade oxå bra, fast glasen var lite dåligt diskade... :( Känns som något jag kommer poängtera att de måste fixa, innan det är vår tur! Får väl åka dit en vecka innan o inspektera... :D
Sen var vi på gudstjänst i den kyrkan vi bokat, första gången m2b var inne i den (tidigare har vi bara kikat in genom fönstren ;)) Den är så myyysig! Jättefina tak- o väggmålningar... Ser verkligen fram emot att gå uppför altargången!! :D
Dessutom har vi börjat fundera på att ha tapas, istället för vanlig buffé. Känns lite kul o "exotiskt" o dessutom är det från vår favvorestaurang, dit vi gick på min 25-årsdag, när vi hade förlovat oss o på vår 1-årsdag (i lördags :D)! Blir dessutom billigare än vanlig buffé, verkar det som! 15o kr/pers, inkl personal!! Hur bra som helst ju! :D
oj va långt det blev... ;)
stefans fästmö
härliga planer! tapas låter jätte tufft! lite ovanligare :)
Själva har vi ännu inte bestämt oss för grillfest eller 3-rätters, men det kommer :D
Se verkligen till att det är rent och snyggt inför "er tur"!!!
*major bacillskräck*
Stefans fästmö
det låter verkligen som en bra ide =) kul å ha det lite annorlunda å väldigt billigt alltid bra när man planerar bröllop det springer ju lätt iväg med pengarna annars =) vilken bygdegård å kyrka är det ni har bokat? *nyfiken*
Cinderella: Så roligt att ni bestämt datum!
Cinderella: roligt att ni har satt ett datum.. :)
Gerda: ja, er idé om grillfest är ju oxå lite annorlunda!
HarElis: precis, för de pengarna vi kan spara där kanske vi får en bröllopsresa... :) Vi gifter oss i Älsvåkers kyrka norr om Kungsbacka, bygdesgården vi tittade på var Tölögården i Kungsbacka. Vi väljer mellan den o Älvsåkersgården, som ligger närmare kyrkan men längre från stationen = krångligare när folket ska hem från festen... Ska åka o kolla på Ä-gården snart oxå o bestämma oss!
Min fästman och jag ska åka på musikgudstjänst i "våran" kyrka på söndag, ingen av oss har varit inne i den förut så det ska bli spännande!
Tofflan: vad kul, hoppas ni gillar den! Kändes så härligt o sitta där o tänka "om 1,5 år står vi där framme o lovar varandra evig kärlek"... Fast prästen var jättetråkig, det får vi hitta nån annan... ;)
Oj vad alla har bokat kyrkor... Det börjar med andra ord bli dax att ta tag i det själv *hmm* Får väl se vad det blir. Känner mig lite splittrad, vill inte ha en dunderstor kyrka, vi blir ju max 60 personer...