• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Bröllopstokiig

Glömde säga...
    Nu när det börjar närma sig är nyfikenheten stor hos alla.. och det känns riktigt bra :)

• Bröllopstokiig

Moa Malviker
    måste juh svara på din fråga =) det är så att ja gått upp pga att jag bytt stad jobb å kärlek mkt i livet som gjorde att ja inte hade tid lust eller ork att träna längre vilket ja gjorde 4-5 dagar i veckan innan jag flyttade. jag skulle aldrig banta utan jag har helt enkelt börjat med min träning igen å äter sunt bara =) naturen får ha sin gång det ja går ner kommer att förbli borta då det är min normal vikt ;)

• Bröllopstokiig

Hej länge sen var här.

vi förlova oss på tolv slaget mellan 1999-2000 då hade vi varit ihop i 1 1/2 år. Sambon friade i augusti 2005 och ville att vi skulle gifta oss augusti 2006. jag tacka ja till frieriet men sa att då ska vi gifta oss pingst 2007. Jag vill det då våra barn har blivit så pass stora att de kan gå med in i kyrkan som burdnäbb och näbb. Dottern är då 4 1/2 år och sonen är 2 år och två månader då. Sen har vi så mycket att göra med huset (bygger ovanvåningen)så ekonomiskt passar det bättre 2007.

När vi giftr oss har vi varit tillsammans i 9 år.

Har bokat Kyrka
    Klänning är beställd + tillbehör, detta levereras i augusti. så då blir det att åka till Atelje MB i vnislöv för att ta mått, hur mycket den ska sys in och upp m.m.

Ska snart ut och kolla lokal, fotograf, Dj ska bokas.

vet redan vad för bukett, ringar och inbjudningskort vi ska ha.

Det är skönt att ha mycket tid på sig. Man får nogt tillräkligt med stress ändå.

• Bröllopstokiig

JAG blir stressad av er som är ute i så god tid med allt... :D

• Bröllopstokiig

Äsch, det for iväg för fort... Hade tänkt tillägga att jag börjat titta på klänningar (och blommor) på nätet, men det finns ju SÅ MYCKET att välja mellan. Min favorit hittills är en Jessica McClintock, men var hittar man en sådan förutom i USA?? *suck*

• Bröllopstokiig

Själv har jag två favoritklänningar jag slits mellan. Kan inte bestämma mig om jag vill vara en fisk eller en marängtårta.. *suckar*

Alltså sjöjungfrustuk eller stor kjol.

• Bröllopstokiig

_Cinderella_

vilka klänningar är det?

• Bröllopstokiig

Cinderella: Om du är hyfsat smal röstar jag på sjöjungfru! Tycker det är jättefint just om man är smal/liten!
    Annars tycker jag du ska prova båda och se vad som "händer" med din kropp, vilket du passar bäst i!

Svar på tråden Sommar 2007