Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Själv tycker jag om Amelia Brud. Den enda svenska som verkar ha något att komma med.
Cinderella- Rätt tänkt!
Noomi
Håll dig till engelska/amerikanska.
De svenska har bara dåliga texter/reportage och tråkig reklam (bara klænningar som ær tråååååkiga) :D Ska jag betala før reklam så ska det banne mig vara inspirerande! :D :D :D
NÅT reportage har væl varit kul att læsa... annars... ingen inspiration, inga riktiga dekortips... inget som faller mig i smaken hos de sv.tidningarna.
Å andra sidan ær jag så dum så jag køper några ændå! Får helt enkelt skylla mig sjælv :D Men lær gærna från mina misstag.
Cinderella
Snygga skor! Kul att de matchar temat... funderar sjælv på att ha mer gulddetaljer på skorna... ær ju schyssta party skor æven i framtiden!
Jag gillar oxå Amelia Brud, den är välskriven o med glimten i ögat tycker jag... Köpte Bröllopsmagasinet på Mässan i Göteborg (20 kr bara :D) men deras reportage är ju riktigt dåliga! Taffligt skrivna, ibland väldigt gammaldags med massa "måsten" som ingen mänska hört om... Men jag gillar att de har så mååånga bilder på både klänningar o ringar!! Den är full med hundören nu på de sidor jag gillar... :D
Nån som läst Bröllopsguiden eller Allt om Bröllop?
Stefans fæstmø
Brøllopsguiden o Amelia ær væl "bæsta-svenska-læsningen" OBS! Gerdas recension!
:D :D :D
Men jag rek. att du køper en Martha Stuart Weddings ist før 2 svenska så kommer du ha allt du behøver resten av året... eller blir så beroende av all inspiration att du måste køpa alla Martha Stuarts du komemr åt ;) ;) ;)
Ok, tack för tipset! Vet du var man kan hitta den? Finns den på Pressbyrån tror du? Vad har de, mycket reportage, bilder, eller vad? Och är det inte en nackdel att köpa utländska, då kanske man blir sugen på massa som inte ens finns i Svedala, eller så känns det inte aktuellt... Eller?
Pressbyrån eller Press-stop skulle jag tippa på har dem! :D
OK, får kolla där nästa gång... Nån mer som läst Bröllopsguiden? Är den liknande Amelia eller?
Mycket reportage - framfør allt ordentliga reportage - inte reportage pga. att en annonsør ønskat sig det! Allt från att dekorera med ljus, servetter till att følja brøllop på riktigt - brudparens tankar till det verkliga brøllopet. Inte ingresser om Per och Anita 37 år, kæra, 2 barn och 75.000 kr brøllop och så bara bilder.
Bilder ær kul... men med text ænnu roligare ;)
*reklam, reklam :D :D :D