Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Verkar ju bra! Men hurdan är MS weddings då? Och vad tror du om mina tankar om nackdelen med utländska tidningar?
Steans Fæstmø... jag menade MS Weddings :D Den ær helt klart bæst. Har 2 stycken hemma bland mina 14 tidningar...
aha... men blir du inte sugen på saker som inte finns här hemma då? eller är det inte så stor skillnad på det sätter?
Jag har ju slæktingar i USA och kanske gillar jag dessa tidningar mer då de ær skrivna på ett sætt som jag ær bekvæm med?
Ser jag nåt jag verkligen gillar så kan jag alltid ordna det med slækten. Å andra sidan så finns inte utrymme før så mkt i vår 50' budget dessværre och det som finns hær hemma ær bra nog eller så gør jag det på mitt sætt istællet, enligt ramarna før min ekonomi :D
Den stora skillnaden ær ideerna och kreativiteten i MS... ligger liksom snæppet upp.
Har hämtat skorna, de var perfekta
Cinderella- schysst!
Jag vet :)
Vilka snygga skor Cinderella!
Vad skönt det måste kännas att ha kommit igång ordentligt med planeringen! Vi har fortfarande inte gjort något (fast jag surfar runt och samlar idéer).
Jag köpte dem bara för att jag var rädd för att de inte skulle finnas kvar sen när man väl kom till kritan. Annars hade jag nog inte börjat shoppa så här tidigt
va å skulle köpa material till inbjudningskorten idag. har testat massa innan å hade lyckats få till ett perfekt kort. problemet när ja kom till affären, va att ja såg så många andra fina kort, så ja vågade inte köpa d ja skulle. gick därifrån å bestämde mig för att fundera ytterligare lite på om ja verkligen e säker på det kortet ja gjort. saken e väl den att det alltid kommer bli likadant hur länge man än väntar.