Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Jo det är klart, det beror ju lite på hur mycket man krånglar till det
Jag förstår bara inte hur jag ska kunna förvandlas till en sån där överstressad bridezilla några månader innan bröllopet... känns som att det mesta redan är antingen bestämt eller fixat.
Men det kanske bara är mina fördomar som säger att alla brudar måste vara hysteriska innan bröllopet
Nej nej, ingen hysteri tack! :D
Vi planerar att skicka ut inbjudningarna i mars 2007, osa maj... den tiden fram till brøllopet i juli skall enbart vara stressfri och rofylld :) Ær MÅLET iaf :D
Har planerat in 3 massagebehandlingar (ryggskada), 2 ansiktsbehandlingar och en kroppsbehandling infør brøllopet... kan inte bestæmma mig før hur mkt av dessa ska ræknas in i budgeten eller till min allmænna hælsa?! ;)
oj, lite snabb....
Jag tror att man måste ha som mål att æven njuta av førberedelserna och tiden innan brøllopet och inte bara tænka på att det måste vara perfekt... vilket det inte blir om man får stora minnesluckor av stressen :)
Fan,. fick just reda på att det är rasrisk i ruinen så den hålls låst. Men att det har förekommit vigslar på gräsmattan utanför. Det kraschade våra planer en aning.
Vet inte om det är lika aktuellt längre att vara där då.
Ja ja fick tag på ett telefonnummer i alla fall. Får se vart det leder.
vart ska alla gifta sig? (alltså vilken stad?) hur har ni gjort med budgetten dyrt billigt? inbjudningskort börjat slipa ännu?
Vi gifter oss i Linköping, vi har ett budgetbröllop som det så tråkigt kallas på 25-30 000...
Har väl tankar på inbjudningskort o allt. Men det ända spikat är mina skor som jag har köpt :)
Sen har man väl andra saker spikade egentligen men inte köpta ännu.
HarElis
Vi har ett litet bröllop, 35-40 gäster och max 50' i budget.
Har väl tankar om det mesta men klänning och trycksaker kommer inte att bestämmas förrän tidigast till hösten. För mkt roligt som kommer hela tiden som inspirerar.
Å stad: Örebro :D
Gerda:
Har du hamnat här? :-O Hihi... Killen satt med sitt WoW i över 5timmar härom dagen...*suck*
Sällar mig till gänget 2007 :) 070707 blir det som sagt av och nånstans i Sthlm. Ska ju bara lyckas komma på VAR... Annars är det än så länge bara de små detaljerna som jag har funderat på och att vi verkligen vill ha buffé för att det ska bli mindre stelt. :)
Men åh...jag avskyr att försöka få till de här förbaskade gubbarna i texten :(