• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Fru Cinderella

Jo som sagt det är ju inte bråttom. Vi tänkte ta bilen en sväng i sommar o tuffa runt till lite sjöar o ängar m.m

Jobbigt för oss är dock att vi ska få plats med 50 personer, komma dit med häst o vagn samt synth, förstärkare o mikrofoner. Men det lyckas vi säkerligen med på något sätt o vänster.

Har vi tur annars så är det underbart vackert vid festlokalen. Men det får vi reda på i maj.

• Sanasol

Hej hej tjejer!

Vi sitter och pillar med vår bröllopshemsida just nu, den är snart på G... känns så roligt!! Kommer att bli superfin.... :):):)

• Noomi

Hej hopp! Kul att den här tråden har kommit igång igen. Själv är jag tillbaks efter att ha tillbringar några dagar tillsammans med blivande maken och hans kompis som är på besök, många pints blir det! :D

Cinderella- Vilken brygga är det ni ska förlova er på, och var 17 finns det nån ruin i Lkpg?

• Gerda

Noomi...

...men... men.... Det ær ju helg først nu ju!!! :D :D :D

*sotis pga. stressig jobbvecka*

• Gerda

Sanasol!

Vad roligt ær ni ær igång, sjælva væntar vi till tidigast høsten tror jag... fast han fixar det snabbt bara han kommer igång.

Blir det i flash eller?

• Noomi

Gerda- Ja, jo... men det funkar ju inte riktigt så här i England. Man behöver inte vänta till helgen för att ta sig en öl, gött! ;)
    Kommer sakna pubkulturen som tusan när jag flyttar härifrån... och det faktum att man inte blir utfattig efter en kväll ute.

Var inte sotis, blanda dig en Gin & Tonic och sätt dig i soffan och bläddra i tidningar istället... det låter väl inte fel? :D

• Gerda

Ha ha... det enda vi har hemma just nu ær rom... och den r så fin så jag bara sparar den till min berømda chokladmousse :D :D :D

Ja, jag ælskade att bara gå ut och ta nån pint (øl, cola, who cares
    ? :D) de gångerna jag varit i England.

Dock blev min cola spiked en gång nær jag var 16 :( :( :( Jag som var skøtsam flicka på den tiden!!!

• Noomi

Gerda- Uscha... det lät inte kul, hoppas det gick bra!

Rom, mmm! Min kille har fått mig lite smågalen i Havana Club 7 och cola, gudagott!

Just nu sitter jag lite småbakis och försöker skriva världens längsta brev till vår fotograf, inte det lättaste. Dels vill hon ha reda på hundra saker och dels har vi hundra frågor... har nog glömt hälften av allt som ska med.

• Gerda

En återstællare kanske vore på sin plats...? Å før att fira att det ær hleg ændå??? :D :D :D

Ja, det gick bra, det var en stipendieresa med andra ungdomar, jag var en av de yngre så de ældre (snyggingen i gænget bla.) tog hand om mig o såg till att jag somnade i min sæng :D

• Noomi

Det var bra, och att dessutom bli hjälpt i säng av en snygging är ju inget minus! :D

Återställare tror jag inte på om det inte stavas pizza, men de är så värdelösa på att göra sådana här så jag avstår. Dessutom får jag skylla mig själv eftersom jag rökte så förbannat mycket, något jag inte är van vid nu för tiden.
    Nej, ikväll blir det lugnt, ska slöa framför TV.n och göra precis vad som faller mig in eftersom jag är ensam hemma (förutom de små japanskorna som också bor här då).

Funderar även på om jag ska beställa skor snart, är så sugen på att ha dem nu! Dessutom blir det nog väskinköp nästa vecka, kommer inte ha mycket kvar att inhandla nästa år.

Svar på tråden Sommar 2007