Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Åhhhh, hærligt!!!
Vill också shoppa! Igår blev det bara tråkiga arbetsbyxor, Jag hade blickarna på ett linne med matchande boxer trosor...men eftersom jag handlade ett sådant set før 400 førra veckan kænde jag att det stramade till i underklædes portmonæn.... :( :( :(
Skall visa dem før sambon om vi går på stan på lørdag.... :D
Då blir det nog ett snabbt inköp! :D
Fick hem en bh idag från www.brastop.com som Otto beställt åt mig. Ser fin ut, fast jag har iof inte provat den ännu.
Annars är jag fortfarande sjukligt sugen på att beställa korsetten från Rigby and Peller!
ooooooo oooooooo ooooooo
:D :D :D :D
Stefans fästmö: Vi ska gifta oss i Sthlm och vi vill inte bara ta en kyrka vilken som. Vill ha en kyrka vi har anknytning till men de är alla ganska stora...
Men men...letandet fortsätter :)
Gick in under clearance dær och hittade en hearts babydoll... svart med små røda hjærtan på pupperna :D Verkar ju ursøt!!!
Tænk att så små søta ting kan ge så mkt glædje ;)
Gerda- Haha! Hoppas på samma reaktion från Otto när han får se den på mig! :D
Gerda- Den var jättefin! Var själv sugen på bh från Calvin Klein, men den var bara för småtuttade människor, suck!
Sanasol: Super nyfiken :)
hoj hoj hoj.... nu börjar jag fundera på varför vi valt ett bröllopsdatum som ligger sååå långt bort?!?!
:D :D :D
Jo, av den tråkiga anledningen: spara ihop pengar *suck*
Det hela är ju nästan klart och bestämt... likaså ett utlandsbröllop om vi skulle få för oss att rymma ;) Längtar till det blir aktuellt att ta tag i saker och ting... och shoppa allt som behövs :D
Vad händer idag då tjejer? Vi ska ut på stan o kolla kostymer igen (ska försöka få honom att testa TIGER o Gant kostymerna idag, wish me luck ;))
Sedan är det väl middag ute och bio om vi hittar var en viss biograf ligger.... norrmännens vägbeskrivning på hemsidan : sentralt i Oslo.
Detär ungefär 12 biografer i stan...
Gerda
Inte lätt, det är ju en halv evighet kvar!! :( Men i vårt fall så får jag skylla mig själv, är enbart mitt fel att vi väntar till 2007, skulle ju bli färdig med utbildningen först... BLÄÄÄ! Hihi, men det känns ändå bra, 070707 - kunde man hitta ett mer passande datum när man har en halvsenil karl? :D:D:D