• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Sanasol

Hihi, er dag menar du väl ;)

• Sanasol

Vår dag är 7 juli 2007

Bokat;
    Kyrka(ingår präst, kantor och vaktmästare).
    Restaurang att ha fest och middag på.
    Fotograf.

Bestämt;
    Ring
    Hans kläder

• Fru Cinderella

*skrattar*

Vår dag ja och månad...

Vi har inte bokat något än.. bokar bygdegård (samma som vigselplats) i maj.

Sen tar vi det som det kommer

• Stefans fästmö

Bra initiativ!
    Vi gifter oss 4 augusti i Älvsåkers kyrka, festen blir i antingen Tölö eller Älvsåkers bygdegårdar, ska åka o titta på dem snart... Inte mycket mer bestämt, mer än att vi nog ska ha catering o att båda vill ha ännu en ring... :D

• Fru Cinderella

Min sambo vill inte ha någon ring, lite tråkigt tycker jag :(

Men han kom på en bra lösning som jag inte kan stå emot.

För länge sedan när vi firade en månad. Så gav jag honom ett silverkors, rätt litet.

Så vi tänkte göra en reproduktion av det i vitt guld, samt gravera in datum o namn.

Sen kommer jag ge honom det på vigseln i stället, och då trä det över halsen på honom.

Blir lite mysigt, så får han något i alla fall. Tycker det skulle kännas så trist att ge förlovningsringen igen.

• Sanasol

Härligt tjejer! Jo, jag tror faktiskt att man kan ta det rätt lugnt! Vi är bara så ivriga båda två :D

• Stefans fästmö

Cinderella, det är ju en jättebra idé! Då har han oxå nåt från bröllopsdagen!

• Sanasol

Min man kommer inte heller få en till ring, han vill inte ha det och jag tycker inte heller att det är särskilt fint på män. Men alla gör som de vill! Vi kommer inte heller ta på den ringen en gång till under vigseln, utan den enda ringen vi ber över är min vigselring!

• Gabbies

jag är också en sommarbrud 07

• ~Annelie~

tooodelooo...
    här e jag med :)

Svar på tråden Sommar 2007