Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Cinderella.... jag nämde tanken för min blivande... och han nästan sprang iväg :D :D :D
Jag tycker att det är jätte snyggt med en diskret liten diamant men det tyckte inte han ;)
Min karl vill inte heller ha diamanter, han lämnar det till mig, får rätt många ju! :D
Jo jag tycker också diamanter är fint i mannens ring... men det är tydligen farligt. de kan hoppa upp o bita en. Om man inte är av kvinnligt kön vill säga o kan hantera dem...
Cinderella
Hihi! Kan ju vara farligt! Har ni visat era män de svarta diamanterna?
En tanke jag har är att innesluta en diamant på innersidan av hans ring, så får han en liten bling bling i "hemlighet" också.
Det vet jag att han skulle tycka var roligt, nåt som bara han och jag vet om :)
Fast man kan ju inte sätta den på insidan utan att den syns ut eftersom diamanter fattas i små hål...
Sanasol
Det kan man visst, det är inte en särskilt stor diamant jag tänker på utan max 0,03ct. Han har en bred och djup ring så hålet går inte rakt igenom ringen. Det har jag kollat med guldsmeden, inga problem.
jag tycker också det är super fint med diamanter mannens ring.
i blivandes vigselring ska det vara en lite strörre ca 0,04 konjaksfärjad diamant, den stenen är för mig. sen ska han ha två vanliga diamnter på 0,02 som är för våra barn.
vi har sett denna kombination nu när vi var på bröllopsmässan i malmö. den kombinationen var super snygg.
Tiger72, låter jätte vackert särskitl med den tanken bakom!
Gerda
ja tankarna har varit åt det hållet hela tiden, men viste inte riktigt hur ringen skulle seut. men nu fick vi ju lite hjälp på traven.