Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
:) Vad roligt att det faller på plats!
Skälv har jag två alternativ att välja mellan men vi måste sätta oss ner med en guldsmed först och se vilket alt. som blir finast.
Hej hej tjejer!
Gerda- Min blivande skulle också springa all världens väg om jag skulle föreslå att han skulle ha diamant i ringen, haha. Fast å andra sidan skulle jag inte göra det, tycker inte det är så fint på mannens ring.
Själv är jag inne på svart diamant tillsammans med några mindre vita. Men herregud vad svårt det är att bestämma sig!
Med "allt" det andra går det däremot bra... lite väl bra kanske. Känns nästan fel att ha så mycket klart redan. Jag har redan köpt klänningen, idag köpte jag två par skor (dagskor + dansskor), hårsmycke är inköpt, jag vet vad jag ska ha för armband, frisyr, typ av sminkning och tårta. Är jag inte lite väl.... knäpp? :D
Ps.. ska lägga ut bilder på skorna när jag laddat kameran så ni kan döma.
Noomi
Inte ettt dugg knäpp! Bara bridezilla som oss andra!
:D :D :D :D
Gerda
Ja, men ni har ju schalinsringar, och de är ju bara 1,9 mm höga.
har inte så mycket klart för mig inu.
kyrka är bokad
klänning vet jag en MS jeraldine, ringen vet jag.
Nu har jag även hittat min brudbukett. hitta den i senaste Bröllopsguiden sid 78, den droppformade.
inte på måndag men nästa måndag ska jag åka och prova klänningar för första gången . Jag bara längtar!!
Nej, hans är 2,2 det fick vi specialbeställa och därför tog det längre tid.
Den vanliga 210-7 från schalins är alldeles för smal för den bredden = inte snyggt. SÅ hans ring blir det inga problem att innefatta stenar i, det var det jag kollade upp.
Det var min ring som har det vanliga djupet och som vi kommer att få bygga på för att passa vigselringens stenar.
Detta är färdigt för oss
-Kyrkan (Bokad)
-Lokal (Bokad)
-Fotograf (Bokad)
-Budget
-Färgtema
-Brudgummens kläder
-Meny (inte bokad ännu)
-Ring (kommer ha en och sedan en likadan till senare på andra sidan av förlovningsringen)
-Buketten mer eller mindre bestämd
Gerda- Bridezilla...är jag verkligen det? Huga, hade jag aldrig trott om mig själv för ett halvår sen! :D
Saker vi börjat fundera över är
-Frisyr
-Klänning (har tre alternativ)
-Brudskor och väska
-Dekorationer i festlokalen
-Inbjudan
-Fest och vigselprogram
-Placeringskort
-Presentaskar/burkar till gästerna
Noomi, varför är du inte på MSN?