Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
idag kom våra save the date magneter.. riktigt nöjd med dom faktist..
Skulle boka kyrkan idag...då visar det sig att den ska renoveras och att de inte tror att den hinner bli klar i tid. Suck. Vi som så gärna ville ha den. Så nu har vi den som förstaval, men måste välja en annan som reserv. Trist.
Mina T
Fy vad tråkigt! Hoppas ni hittar ett likvärdigt alternativ!
har lyckats pyssla ihop det perfekta inbjudningskortet! =) vet bara inte hur ja ska göra nu, man kan ju hinna ångra sig på ett år. men ja gillar VERKLIGEN detta och om ja väntar kommer det inte gå å få tag på materialet till. dessutom, hur vet man hur många man vill bjuda om ett år? vi har dikuterat fram å tebax, men inte kunnat komma fram till hur stort bröllop vi vill ha. men mellan 30-50 gäster blir det nog. sen så vet man ju inte vilka kompisar man kommer va nära då. sånt ändras ju en del...
princess_edition
Kul att du är nöjd! Men vad är det för material du har använt som inte kommer att finnas kvar om ett år?
Det är väl om du räknar på ett ungefär och köper på dig redan nu?
Jag kommer inte att göra våra kort förrän 2007 för jag vet att jag kommer hitta mycket inspiration och ändra arbetssätt månag gånger innan dess så jag vågar inte ta den chansningen - då kommer jag sitta där med 5 uppsättningar trycksaker ;)
Tråkigt MinaT!
Hoppas att de är snabba på att arbeta med renoveringen... eller att ni hittar en kyrka som ni gillar lika mycket eller närapå!
Oj, oj, vad verkligt allt blev på en gång.
Har precis bokat kyrka och den prästen vi vill ha och båda var lediga den dagen vi hade tänkt.
Så 070707 gifter jag mig!
Fick nästan lite småpanik , det är ju så himla mycket som ska göras, och alla pengar som ska sparas ihop....
Har inte hört något från varken mina föräldrar eller sambons om att dom vill hjälpa till, ekonomiskt, så vi räknar med att betala allt själva.
Det är ju så svårt att uppskatta vad allt kommer att kosta bara.
Jag kommer göra våra inbjudningar i vår, stilen och vad vi kommer använda oss av är verkligen "vi", så jag tror inte att vi kommer ångra oss.
Så princess_edition, jag tycker du ska köra på! Vi räknar också med att antalet inbjudna kan komma att ändras, så jag tror jag kommer göra tio extra.
MinaT- vad tråkigt, hoppas det löser sig för er!
Idag har jag bokat biljetter till bröllopsmässa nästa vecka, ska bli skitkul! :D
Dalabrud- Gratulerar! :) Förstår att det känns mer verkligt när man har bokat något, själv sitter jag fortfarande och väntar på listan över alla lokaler som går att hyra i Halmstad, grr.
Pengar ja, oj vad mycket som går åt! Men jag har tänkt att sprida ut utgifterna så mycket som möjligt så det inte svider så mycket nästa år. har ju redan köpt klänningen t ex! :)
Noomi - har också tänkt sprida ut utgifterna lite. Ska och´klippa mig i morgon, och tänkte passa på att förhöra mig lite om kostnaderna.
Har faktiskt gått med i en cirkel i en underklädesaffär, det p-kortet ska gå till bröllopet. Tänkte göra likadant med b.l.a. frissan, blommorna och naglarna, köpa p-kort då och då, när ekonomin tillåter.
Inbillar mig att slutkostnaden blir lägre då