• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Noomi

Dalabrud- Så ska jag också göra! Har kollat ut den frisör som jag tycker verkar passa bäst och ska gå och klippa mig där i påsk. Förhoppningsvis får jag en frisör som kemin stämmer med så då har jag ju det avklarat. Tror jag har koll på priser också så det inte blir nån överraskning.

Haha, om det ändå vore så, att slutkostnaden blir lägre om man sprider ut det. Iof kan det ju mycket väl vara så, priser höjs ju. Jag har även tänkt att köpa en del här i England när jag hittar billigare alternativ.
    Men nu när jag ska på mässa nästa vecka så lär jag ju blåsa hela budgeten där, haha... farligt!

• Gerda

Jag tror också lite på det där med presentkortsidén! Fast jag skriver också in allt i budgeten för att se vad den faktiska slutkostnaden blir

Jag fick 200kr i presentkort till interflora - och de 3 florister som jag är intr. av tar emot dessa... så jag har tänkt iaf att fylla på dessa presentkort under året. :D

• Sanasol

Dalabrud

Grattis till datumet, samma som oss! :D Så härligt när man får boka något, känns så verkligt! Ett tips är att be dem skicka en bekräftelse på att ni bokat, så ni har det på papper utifall att det skulle bli missförstånd.

• allis

hej hej, ännu en som gifter sig 2007. Vi har bokat festlokalen och kyrkan, sen har jag pratat med min konfirmandpräst och hon har tackat ja till att viga oss. verkligen skoj, nu känns det mer verkligt på något sätt.

• Sanasol

Välkommen hit! Kul att ni bokat litegran, vi har också bokat... kyrka, lokal och fotograf.

• allis

tackar tackar, det känns verkligen spännande men det är en hel del att tänka på.

• Sanasol

Ja, det är det! Vi har nog rätt bra på det mesta tror jag därmot. Dukning, blommor, kläder, ringar, gästlista, trycksaker, hemsida...

• Gabbies

japp jag känner också att jag har koll på det mesta.. men det känns nästa som man har glömt nåt för så "enkelt" kan det ju inte vara.. :)

• Sanasol

Gabbies

Vilken tur att vi har tid på oss ändå! ;) Har kryssat för några grejjer i planeringen iaf, använder du BTs planeringsverktyg?

• Gabbies

nej inte än faktist.. vill inte pricka av saker inom de e inköpta osv..

Svar på tråden Sommar 2007