Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Hallå Moa Malviker! Vi har saknat dig! :)
Noomi - ja, det är en superanledning att få åka tillbaka/utomlands :D Köpa GODIS he he.... :D
Är din blivande svensk också eller britt? Trodde nämligen (eller antog) att han är britt.
Det är inte mycket som blir gjort hemma som vi tänkt, sambon är sjuk... o jag går å dagdrömmer om det här temat - vill gå igenom så mkt som möjligt o se om det verkligen blir lyckat och ändå FINT, inte bara taffligt grill-vid-festival-känsla.
Avskyr mig själv när jag går in i bridezilla-perioder.
Gerda- Eh, det är ju kul att vara lite bridezilla. Blir iof lite förskräckt när jag tänker på hur olikt det är mig egentligen, men va fasen... en gång i livet kan man ju få vara lite smågalen! :D
Nej, det är en svensk jag är tillsammans med tack och lov! Hade aldrig klarat att vara kvar i baked beans-landet med heltäckningsmattor och englasfönster överallt (märks det att jag längtar hem?).
Vi flyttade hit för att plugga för tre år sedan (huga vad länge) men nu till sommaren är vi alltså klara.
Moa- Välkommen till även denna tråd! :)
He he... jag ääääälskar svenska pojkar! Särskilt min :D
Gillar starkt England, men i egenskap av TURIST. Skulle heller inte klara av fönstrena eller baked beans varje dag :)
Jo, trodde heller inte jag skulle bry mig så mkt om bröllop, det var ju äktenskapet jag ville /vill åt... men så smittades jag ju av det där viruset som finns här...
Ja, det är jäkligt smittsamt! :D
England är helt ok, och jag älskar London... men aldrig att jag skulle bosätta mig och skaffa barn här!
Just nu saknar jag dessutom Sverige förbaskat mycket eftersom BBC vägrar att direktsända det mesta från OS, det finns ju så många intressanta matlagnings- och auktionsprogram att visa istället, suck!
Så nu sitter jag och lyssnar på p4 och väntar på att killen ska komma upp med lunch.... man kanske inte har det så dumt i alla fall! :D
Åh.... då skickar jag imaginära bilder från Oslo då... här har vi iaf 1:an o 2:an :D
De norska kommentatorerna är liiiite för morska än så länge ;)
Nu ska vi bänka oss framför Anja...
Tackar! Finns ju iof få människor med lika stor inlevelse och engagemang som sportkommentatorerna på radion, så jag överlever nog. Det var ruskigt roligt att lyssna på hockeyn igår! :D
hehe.... kanske hörde du mina skrik? Grannen tyckte iaf att våra rop o skrik var underhållande :D
Noomi
Kommer ni att bjuda engelska gäster också?
Funderar på våra inbjudan om vi ska göra både engelska och svenska eller bara engelska *lat*
Enda problemet skulle vara för blivandes farfar och farmor, annars så kan alla engelska.
Haha, nej tyvärr.... men grannen borde väl vråla lite själv nu när Aamodt leder?
Själv håller jag på att leta diamanter, kul! :)
Nope, vi kommer bara bjuda de allra närmsta, och däribland finns inga engelsmän. :D
Nej, men vi ska bara bjuda våra "gamla" vänner, så vi kan ta allt på svenska.
Det är väl inga problem att skicka inbjudningar på engelska till alla, fast du har ju ett tag på dig att fixa båda. ;)