Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Haha, smidigt! Jag kände likadant när jag kom på att jag gick runt och svängde med en påse från en lågpriskedja inne på Harrods... men shorts inne på Tiffanys var nog värre. ;)
Det vad jäklar vad din morbror slog på stort!
Hm, nu blev jag jättesugen på att klä upp mig till Audry, ta fram lilla handväskan och cigarettmunstycket och ge mig av till Tiffanys. Herregud vad jag har blivit skadad av BT!!
Glöm inte handskarna i armbågslängd!!!
Noomi
Hihi, jadu! Det är väl bra att vi har drömmar?
Gerda- Nej gud förbjude! ;)
Sanasol- Vadå drömma? Jag ska ta alla mina CSN-pengar och ge mig av dit imorgon, jag lovar! ;)
Nu ska det tittas på film här, må så gott!
Noomi
Hihi, berätta gärna hur mkt det räckte till sen! ;)
Hej alla!
Jag har precis suttit och skrivit in alla de som vi vill bjuda till bröllopet. Har fortfarande 10-15 st kvar att skriva in och ändå är vi redan uppe i 75 personer. Trodde knappat att vi kände så många personer och då är jag ändå rädd att missa någon som vi kanske "bör" bjuda. Hur många kommer ni andra att bjuda och vad har ni då planerat för budget för det? Det står kanske tidigare i tråden, kommer faktiskt inte ihåg...men ni får gärna svara ändå. Trevlig natt! Sov så gott! :D
Mina T
Ja, det är inte lätt det där med inbjudan! Jag har ex 18 kusiner men bjuder bara dem jag som jag vuxit upp med och har bäst kontakt med genom åren = 4st.
Vi kommer att bjuda 46 personer varav 16 kommer från USA. Så vi räknar med en slutsumma på 35-40 personer.
Vår budget ligger på 50.000 och kämpar hårt för att inte gå över även om det är svårt. Budgeten för bröllopsfesten är 30.000kr, antingen på Herrgård eller en finare lokal vid vattnet.
Vi ligger på 45-50 gäster med en budget på max 30.000. Helst vill vi att den ska landa på runt 24.000.
I vår lista står för närvarande 45 personer, tror att några till kommer att bjudas eftersom relatoioner förändras och eftersom vi snart ska flytta kanske vi träffar nya vänner och sådär. ÄR ju trots allt lång tid kvar.
Budgeten ligger på strax över 60 000 i nuläget räknat på 45 personer. Men, det kommer nog till kostnader ändå så detta är absolut minimum ifall vi nu inte skulle bestämma oss för en annan lokal. Däremot så tvivlar vi på att vi hittar någon annan som känns lika rätt som restaurangen! :D
Tack för era svar! Känns som att jag har noll koll på vad allt kan kosta och så. Tycker att vi också bara bjuder sådana som vi verkligen har kontakt med och så. Annars hade det ju blivit hur många som helst.
Vet inte om det är dumt av mig att skriva budgetfrågor i den här tråden, då det finns andra trådar för det...ni får säga till mig i så fall.
Så om ni vill/kan svara, hur mycket fixar ni själva? Vad räknar ni för pris på mat?
Tack än en gång!