Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Jag skulle bara gifta mig på rådhuset om ens det :) (det kan vi ju fortfarande) men planerandet är alldeles för roligt just nu!
:D :D :D :D
Åh, just et - blomsterarrangemang på borden också :) De har otroligt vacra duktningar att välja mellan!
Fast jag är otroligt sugen på en grillkock på Adlers där en mer mingelstämning kan lockas fram. Nåja, det alternativet sparar vi till om vi rymmer och har fest när vi kommer hem!
*velpotta-zilla*
Ja, min blivande hade nog tänkt sig rådhuset först, men det satte jag stopp för. Så nu blir det på en strand i stället, i en fiin vit klänning, och såå romantiskt, och såå underbart, och såå.... (jag har blivit fullständigt dum i huvudet)
Gerda
Japp, det återstår ju att se för er som inte kan bestämma er ;)
O jag skulle absolut gifta mig i svart, vid midnatt (som den sanna gotharen jag är). Enbart vänner o föräldrar. Ingen släkt.
Jaha.. nu har vi ivoryklänning, 45 gäster (Varav 10 är vänner) o visserligen 1800-tals anda. Men ja. opps.. vad händer *fnittrar*
Ja! Du sitter där hemma i lugn och ro... medan jag stressar runt sista tiden ;)
Gerda
Har ni börjat titta efter lägenhet? Eller hur blir det?
Vi har börjat kolla efter hus, känns riktigt mysigt!
Cinderella, haha.... det var en helomvändning!
Ha ha, vi kollar lägenheter jämt! i två miljonersklassen är vi uppe i nu :(
Men det ser ut att bli lägenhet efter giftermålet eftersom vi måste ha bott i Norge och arbetat ett visst antal år först. Förhoppningvis kan hans företag få ner tiden något, men chefen trodde inte redan om ett år.
Vaddå? Får man inte köpa en lägenhet annars?