Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Att tänka på med titan är ju att man upplever ytan som ljusare om den är mattslipad än om den är blank (då reflekterar den ju allt mkt mer).
MinaT va roligt att vi tycker lite likadant! :)
Klänningen på bilden är en Maggie Sottero, Mouline Rouge (osäker på stavningen) Men jag köpte en kopia på ebay som kostade 1300 kr med frakt.. o den ser precis likadan ut så jag e supernöjd!
Berätta gärna mer om vad du tänkt dig om du har planerat ngt osv..
Gabbies
Vad ska du ha för typ av underkjol? De klänningar jag funderar på är också rätt vida i kjolen, undrar vad man ska ha för nåt!
Noomi
Det ligger nära ån. Men vad jag har hört. Så kan man tyvärr inte se vattnet från bygdegården tyvärr.
Gabbies
Av vilken säljare köpte du den?
Du råkar inte har bild på den uppsydda?
*nyfiken*
vi har likadana ringar, men olika breda. jag insisterade på att de skulle va likadana, medan sambon inte tyckte det spelade någon roll. till en början verkade det hopplöst att hitta nåt vi båda gillade, men sen helt plötsligt hittade vi den och nu e vi jättenöjda me den ring vi har båda två. så jag tycker likadana, även om man kan variera bredden eller andra små detaljer, som färgen på stenarna eller så.
Stefans fästmö- Nja, tillräckligt många får jag ju inte, haha! Nu är det alldeles för mycket i skolan för att han skulle hinna göra något (förutom förlovnings- och vigselringarna då). Men några ringar och halsband har jag allt fått under åren, tur för honom det! :D
Hej tjejer!
Vilken fasrt det är på er!
Är ju i Örebro och tittade lite närmare (var på en vigsel) på herrgården vi funderar på! Otrolgt vacker och stämningsfull är stället.
En nackdel är dock att det finns hästar nån km bort och har det just varit en allergiperiod för mig är det inte alls bra att ha hästar så nära inpå :( Men det går att planera med starkare mediciner en tid innan. Såååå vackert och maffigt var det iaf!
Ni får ha en bra kväll - nu ska jag förfesta med bliandes bror o bästa kompis (tänkbara marskalker :D) blivande är på universitets återförening. Sen ska jag träffa mina tjejer :D :D :D
Cinderella
Oooootroligt snygga ringar!!!
Om han inte vill ha en slät kan ni göra ex. en skåra eller nåt annat i ringen eller kanske en mindre diamantring i hans?
Stenarna vehöver inte alls ha samma storlek, tycker det är snyggt med lite variation om de ser bra ut tillsammans.
/Gerda
Gerda
Tack för tipsen. Men han vart nöjd med att det ser ut som en skåra tillsammans med vigselringen.
Om jag så mycket som nämnt tanken om att han skulle ha en diamant i sin hade han sprungit skrikandes härifrån *skrattar* nej inte så illa kanske...
Annars kan det vara snyggt med svart diamant i mannens ring, kanske en vid sidan eller nåt?