Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
_Cinderella_
Vad kul att du hittat så snygga ringar! Klarar budgeten av priserna på dem? :D Skoj!
Stefans fästmö
Nixaklänningarna är ju faktiskt rätt billiga många av dem! Tror absolut att du hittar en fin klänning under 5000 iaf, ett tips är att köpa på rean i höst då klänningarna är billigare! :D
Angående klänning och ring så är jag hyfsat säker, kommer att bli en av sincerity modellerna 3070, 3022 eller 3156.
Ringen blir en 2,5mm ring med diamanter kring halva, totalt 0,28ct. Förlovningsringen är en 5mm bred ring med 6 st diamanter i tre ränder längs med ringen.
Ni kan kolla in det och endel annat ur vår planering på
groups.msn.com/sanasol/pictures
Sanasol
Ja definitivt
Min förlovningsring 1500:-
Min vigselrin 3300:-
Hans förlovning o vigselring 800:- st
Passar underbart bra
Cinderella
Skitbra ju! Hur stor är stenen då? Härligt att ni hittade titanringar va? Känns som jag gav en liten putt i den riktningen! Underbart vackra ringar, kollade själv på precis samma kombination!
jo stort tack för det..
Stenen blir nog 0,02, 1,8 mm i förlovnignsringen
Borde man ha samma i båda ringarna?
Samma stl på stenarna?
Det kommer jag inte att ha, i min förlovningsring är det 3 st 0,03 ct diamanter och i vigselringen kommer det att bli 14 st 0,02ct diamanter. Håller mig till briljantslipat däremot för det tycker jag skimrar mer än prinsesser, men det var ju briljanter i dina ringar med! :D Skitsnyggt kommer det att bli!
Vad finns det att välja på för stl för stenarna i vigselringen? Skulle nästan ha valt 0,01 ct stenar där när de sitter på sidan... himla snyggt.
Tiger72: jag velar fortfarande... Det vore ju kul att ha mammas klänning men jag känner att jag måste kolla runt lite så jag inte ångrar mig. Jag hade inte alls börjat kolla på klänningar innan jag provade hennes, så jag vet liksom inte om det är den stilen jag vill ha... Men jag hinner ju kolla runt rätt mycket o fundera fram o tillbaka på 1,5 år! :D
Sanasol: tack för tipset, ska absolut vänta tills då med att ev köpa!!
dalabrud: Det e kylskåpsmagneter som vi beställde eftersom det e så långt kvar tills vi ska gifta oss men vi ska gifta oss mitt i sommaren.. vi vill inte skicka ut inbjudningarna så tidigt att folk glömmer bort det men vi vill inte att folk ska hinna boka in semestrar.. så då kommer vi skicka ut magneterna ca. 10 månader innan o på dem står det: Gabriella O Christian Vi gifter oss 7/7-07 inbjudning kommer. så sätter folk upp dem på kylskåpet o glömmer inte bort oss.. så kommer inbjudningarna sen.. :) det var ett special erbjudande på en sida så man fick beställa 25 st gratis (eller ja man betalade frakt osv) dom e riktigt fina faktist..
Gabbies, har ni fått magneterna? Kul idé, var lite sugen men m2b tycker redan jag planerar alltför mycket så jag "vågade" inte... :D Men funderar på att göra det om ett tag!