• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Tudi

Tack för hjälpen. Sanasol vad heter de ringarna du híttade på guldgruvan? Jag kan inte hitta dem?

• Sanasol

Just det, våra ringar finns inte med på guldgruvans sida, vi beställde dem via mail. Art nr för förlovningsringen är Mt Blanc, vigselringen vet jag inte exakt men den är 2,5 mm bred och har 14 diamanter på totalt 0,28 ct om du frågar efter den vet dem vad du menar ;)

• Dalabrud-07

Men nu håller jag på att få ett spel....
    Skulle hämta bilder från Nixas hemsida + en annan med tiaror för att lägga till i min msn grupp, men det funkar inte.... Hur 17 gör man?

• Sanasol

Du kan inte spara ner bilderna från sidan du ska ta dem eller? Vänsterklicka, står det spara bild så går det... annars är det svårare! :D

• Fru Cinderella

Dalabrud-07
    Du vet att man måste spara ner dem till din egen sida först va?

• Dalabrud-07

Ok, nu funkar det bättre....
    Har lagt upp 3 bilder på tänkbara tiaror.
    Fyller på med mer någon annan dag. Nu ska jag packa lite, ska på konferens till Örebro i morgon bitti

• Fru Cinderella

Gabbies

Vart har du hittat er tårttopp?
    *nyfiken*

• Noomi

Cinderella- Såg att ni skulle gifta er i Lkpg, var är det Kaga Bygdegård ligger nån stans?

Idag ska jag ner och kolla på ett par skor igen som jag hittade igår. Tyckte de var jättefina, men de är ju vita, kommer det se dumt ut till en klänning i ivory? Vill ju inte att skorna ska se självlysande ut eller nåt :D

• Fru Cinderella

Noomi

Kaga Bygdegård ligger mellan Linköping och Ljunsgbro. Sök på GulaSidorna så får du upp det. Kan även söka på Ledberg som området heter.

Kaga verkar jättemysigt. Ska åka o kolla på det i maj

Svar på tråden Sommar 2007