Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Cinderella- det låter fint! Snyggt när det bryter av lite... ska du ha vit klänning?
själv tycker jag nog att Mette hade mest annorlunda och nytänkande bilder. Bra skärpa också. Jag hade nog valt henne.
Ja, hon har fina bilder! Väntar på prislista från henne, får se vad det står på den. Rixfoto kostar 12500 för heldag, för det får man alla bilder högupplösta på CD, cirka 5-600 st räknade han med.
jag tycker defenitivt bäst om metttesfoto! jättemycket fina bilder där! snea bilder som det va en del på rixfoto e inte min stil.
Nej, de sneda bilderna stör jag mig också lite på. Ska bli spännande att se vad Mette tar för en heldagsfotografering, för det är nog det som vi är intresserade av.
Dessutom har hon ju mycket snyggare hemsida, haha!
Cinderelle- Kommer du från Lkpg, får man fråga hur gammal du är? Nu kommer jag iof inte att avslöja allt för mycket själv eftersom det ännu inte är officiellt, men jag är iaf 81.a.
Cinderella naturligtvis!
Noomi
Ja, jag kommer från Linköping, är 84:a
Du med antar jag eller?
Ja, jag är från Linköping, flyttade dock därifrån ett år efter studenten, men det är ju fortfarande "hemma". Kommer dock gifta oss i Halmstad eftersom min blivande är därifrån.