• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Fru Cinderella

Okej.. vi är väl egentligen på väg härifrån också. Men vi kommer nog stanna tills efter bröllopet, om inte annat åker vi hem hit och gifter oss, om vi skulle hunnit flytta innan.

• Noomi

Vart funderar ni på att flytta då... och varför?
    Vi kommer flytta till Lkpg i höst, men hur länge vi stannar vet jag inte, ett år kanske. Sen blir det nog Halmstad och havet. :)

• Fru Cinderella

Vi ska flytta till Göteborg, jag är därifrån o jag har väl alltid velat tillbaka dit egentligen. Så vi täkte väl plugga där o se får vi se om vi flyttar tillbaka.

• Dalabrud-07

Skulle ringa och höra med kyrkan, vilka datum som är upptagna och så.
    Då har dom ingen telefontid idag!
    Jag som äntligen hade kommit mig för...

• Fru Cinderella

visst är det typsikt

• Gerda

halloh tjejer,

Är tillbaka i oslo efter helgvisit till Örebro. Jag har tagit körkortet, äntligen :) Å så var jag på vigsel på Karlslunds herrgård.

Det var mkt vackert, högtidigligt och otroligt proffsigt ordnat. Personalen skötte allt jätte smidigt och märktes knappt ens när de serverade champagnen.

Så jag fick ett jätte bra intryck. Nu väntar vi till senare i vår och besöker vårt andra alternativ Adlers (samt bokar in samtal med herrgården också) - så får vi se vilket vi väljer!

Datum är inte så viktigt eg. utan vi väljer det ställe som känns bäst och hoppas att det finns "bra" datum nästa år dvs. senare halvåret.

Ska bli kul att ha dator igen och läsa på BT ;)

/Gerda

• Stefans fästmö

Gerda: gattis till lappen! Gött att kunna köra själv! :D
    Vad kul att herrgården verkar så bra, jättehärligt ju! Spännande... Låter lite dyrt att ha på herrgård, men det kanske inte blir så farligt...? Säkert jättefint iaf!! :)

• Gerda

Stefans fästmö

Tack!

Inte så farligt dyrt, ca. 750kr för herrgården inkl. personal, kock på plats, ko-ordinator.

3-rätters
    4 glas vin
    champagne
    bröllopstårta
    avec

På vårt andra alternativ så kommer det att kosta runt ungefär lika mycket men med fribar.

Så det är våra ek.ramar till ett "traditionellt" bröllop.
    bordsdekor/blomsterarrangemang.

• Gerda

Annelie

Jag menar per kuvert kanske om det var det som såg konstigt ut? Var rejält trött igår :)

Svar på tråden Sommar 2007