• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Gerda

Sanasol

Ja, verkligen et tbra datum... min är heller inte så haj på att komma ihåg datum...

Frågade honom imorse hur gamla katterna är och han imponerade mig med att "svara rätt". Bebisarna fyller fyra i juni kom han ihåg och att det skiljer en vecka emellan. *wow*

Jag håller faktiskt på att scrappa en minibok där man kan gå in och titta månadsvis... Ska visa den när jag är klar... om en evighet ;) För jag tycker inte att det ska vara på mitt område att alltid komma ihåg allas födelsedagar osv... han vet om det och är iaf att bra på att fundera inför nästa månad om ngn ska uppvaktas.

• Sanasol

Gerda

Hihi, jadu! Jag kommer inte alltid ihåg alla saker heller!! Men när han fyller år vet jag, nio dagar efter mig. Däremot så vet han inte riktigt när jag fyller år... haha... han brukar fråga lite försiktigt om det är den 20;e december... och det är ju rätt! :D

• Gerda

coolt - det är vår årsdagsdatum!

Men vi firar inte den annat än med middag/bio iom att jag fyller 17/12, jul,nyår hans pappa fyller, hans systerson fyller... Mycket den månaden...

• Sanasol

Gerda

Hihi, roligt! Jadu, man kan ju inte hinna med allt!! Vi hann knappt fira vår ettårsdag förra året (31/10) eftersom karl här alltid jobbar, himla trist!! Men blev god mat och vin iaf... :)

Puh, sitter och pillar med hemsidan... men vet inte om det blir nåt bättre när jag, som inte kan HTML gör det... hihi, försöker använda mig av frontpage iaf... så nåt borde man ju kunna få dit, eller vad tror ni?

• Gerda

haha... bara du inte ställer till det för huvudprogrammeraren... så han tycker att koderna "är stökiga" och vill städa upp innan han fortsätter ;)

De har ju sina egna sätt att skriva kod... så det är väl hur petig din är att det ser ut på ett visst sätt?

Du kan ju överaska med att skriva hemliga med. i koderna?

• Stefans fästmö

lightfish; ja det förstår jag att ni vill ha nån med anknytning till, så känner jag oxå... Vi pratade lite löst om en jättefin kyrka här i Göteborg (Masthuggskyrkan för den som vet), men jag kände att jag hellre vill gifta mig i en kyrka jag har anknytning till, så då blev det en jättemysig liten medeltidskyrka i min hemförsamling... Känns bra, m2b gillar den oxå fast han inte varit inne i förrän förra helgen! :)

Lycka till med kyrkletandet! :)

• Sanasol

Gerda

Han är mkt noggran, så jag tror det är bäst om jag håller mig till att tala om hur det SKA se ut!! Hihihi

• Gerda

haha... kanske det! Så är min med... så jag låter bli att pilla på hans koder :D

Vi är lusfattiga nu! Åt en sen lunch idag på stan och det kostade 360+ Herrejivvlars! Vi som tänkte gå ut och äta, men jag fick en vårjacka och lite andra kläder :D.... så det svider nog för mkt att äta middag ute också... :(

Nåja det är ju schlager ikväll... och så är ju jag en baddare på att laga mat, då det blir väl att roffa ihop nåt medan HAN spelar WoW :D *hemmafru eller vad?*

• Sanasol

Gerda

Japp, ger tusan i koderna nu :):):) Får som sagt se ifall Magnus HTML sida eller brorsans flash är snyggast... hihi :):)

Mmm, gott med hemlagad mat med! Du verkar ju väldigt intresserad av god (och gräddig) mat precis som jag ;) Jäkla trist att det är så förbaskat dyrt där borta bara... fast kan trösta med att pengarna flyger iväg här hemma i sverige med... fast vi har iofs lyckats spara undan lite till bröllopet ändå! :D

Svar på tråden Sommar 2007